NOD rond 19 mei

Succes in de volgende ronde meiden! Ik volg jullie nog wel beetje, maar schrijf niet echt meer mee. Heel veel succes en hoop jullie snel te zien in de 'zwanger zijn' topics! 
 
Ik ga deze maand ook ovulatietesten gebruiken, om mijn cyclus iets beter te leren kennen. Ik zat er deze maand toch naast met mijn eisprong. Maar na mijn eisprong zou ik het graag weer proberen los te laten. Voelt toch lekker nu in de menstruatie.
Succes Juffie! Leuk je af en toe nog even te zien, hopelijk idd tot snel! 
 
Goedemorgen dames,
 
Ik hoop dat jullie volgende ronde gewoon raak is!! 
Bij mij nog is er nog steeds niks gebeurd... Geen menstruatie... pfff
Heb alleen wel ontiegelijke pijn in m’n borsten en m’n tepels staan bijna 24/7 gespannen.
Eerlijk gezegd heb ik het al losgelaten, anders maak ik mezelf helemaal gek en dat wil ik absoluut niet, maar dit is ook mega balen allemaal. 
Ik hoop dat jullie straks goed nieuws hebben!! Wanneer is jullie NOD? 
 
Ooh wat verwarrend en vooral irritant zeg!! Goed dat je de huisarts hebt gebeld. Helaas kan die vaak ook alleen maar wachten als advies geven. 
Mij heb 18 juni weer NOD
 
Ik hoop dat snel duidelijkheid hebt Bloempje! Ik had ook enorm zere borsten, wat de 1e dag van mijn menstruatie als sneeuw voor de zon verdwenen was.. 
Mijn NOD verwacht ik rond 20 juni!
 
@superjuffie, leuk dat je nog wel meeleest en hopelijk komen wij met zijn allen snel naar het andere topic ;-)
@bloempje, wat vervelend dit zeg. Ook dat je al die symptomen ervaart en er vervolgens gewoon niets gebeurt. 
Mijn NOD is trouwens 14 juni. 
 
Terug
Bovenaan