NOD rond 19 mei

Ik ben vanaf vandaag ook begonnen met de ovuluatietestjes.
Merk dat ik er deze ronde veel minder mee bezig ben als de vorige keren.
Mijn meest vruchtbare dagen zullen van woensdag tot zaterdag zijn.
Nod is dan rond 14/15 juni.
 
 
@christa als dat voor jou werkt moet je dat zeker doen. Vorige keer (eerste ronde) gebruikte ik ze ook. Voor mij werkt het niet. Ze doen het prima hoor, maar ik heb dan een enorme druk erachter. Het MOET nu anders is alles verloten gevoel. Dus vandaar dat dat gelijk de laatste keer was.  Haha.
Spannend allemaal weer! Hopelijk is het ons gegund deze ronde ?
 
Ja na mijn bevalling weet ik niet wanneer mijn eisprong is geweest dus zou dat graag weer willen weten. ondanks mijn vruchtbare periode zijn begonnen (via de mijn kalender app) heb ik nog geen streepjes gezien op de test -_-'' (nu dag 13)
 
Dag dames,
 
Wat spannend weer de volgende ronde voor jullie! Ik hoop echt oprecht dat het raak is voor jullie!!!
 
Vandaag nog steeds geen menstruatie doorgebroken. Had afgelopen dagen last van m’n borsten maar dat is weg. Heb wel opeens extreme vermoeidheid, maar goed....
Gisteren weer getest, maar ook deze test is negatief.
Ik dacht vandaag van; laat ik maar weer aan m’n baarmoedermond voelen en ik voelde dat die erg hoog lag (kon er bijna niet meer bij) en hij zit potdicht....
 
Ik snap er helemaal niks meer van en ik ben zo verward ?
 
Ik test altijd 1x per dag, vind ik voor mezelf voldoende ( in de ochtend). Maar ook dat ik in avonden werk en ik dan veel heb gedronken.
 
Terug
Bovenaan