NOD rond 19 mei

Oh kuifje wat heftig en verdrietig :-( hoe dubbel kan het zijn he... veel sterkte komende tijd meis
Reina wat een geweldige bevestiging op vaderdag :) heb je je man al te pakken gekregen?
 
Vandaag afspraak gehad. Eendenbek controle, wat voelen van de gyn en een soort echo van de baarmoeder en de eierstokken. Alles zag er goed uit!
Nu bloedprikken en gaat mijn man een onderzoek krijgen..volgende afspraak om uitslagen en vervolg verder te bespreken is eind juli.. voor alsnog gaan we deze periode gewoon weer zelf proberen komende ronde.
Tip van de gyn was om te leren ontspannen.. daar heb ik nogal moeite mee haha. Als jullie nog tips hebben, let me know!!
 
@Jesca,  dat is wel goed nieuws. Dat alles er goed uit ziet. Jammer dat je dan weer tot eind juli moet wachten. 
@ Reina, bij jou alles nog goed?  Hoe voel je je?
Ik heb vandaag ovulatietesten gekocht. Ik wil deze ronde toch wel graag weten of en wanneer ik mijn eisprong heb. 
Mijn NOD is volgens mijn app 13 juli. Ik ga alleen,  mocht het zo zijn dat ik overtijd ben, een week wachten met testen. Vroeger testen dan mijn NOD ga ik zeker niet meer doen.
Wanneer is jullie NOD? 
 
Hoi meiden,
Hoe gaat het met jullie? Het is stil hier...
Ik heb weer een positieve zwangerschapstest in handen sinds een aantal dagen. Ik vind het wel erg spannend allemaal gezien vorige maand. Desalniettemin ben ik er onwijs blij mee.
 
 
@ Kuifje gefeliciteerd ? dat is een mooi berichtje. 
Hier nog aan het wachten op me nod, weet niet precies wanneer deze is aangezien ik niet heel regelmatig ongesteld ben en ik deze maand geen ovulatietesten heb gebruikt. Afgelopen donderdag een negatieve test maar tot op heden nog geen menstruatie. Heb er wel last van dat in de loop van de dag me buik erg op blaast. En moe maar dat heb ik voor me menstruatie ook. Enige verschil is dat ik deze maand geen last heb van mijn borsten terwijl ik juist andere maanden erg last van mijn borsten heb vanaf een week voor me menstruatie.
ik wacht nog heel even af en anders test ik denk ik maandag weer als ik dan nog niet ongesteld ben.
 
Bedankt Chantal, 
Spannend weer. Er valt eigenlijk ook geen pijl op te trekken die symptomen. Bij alles denk je wel dat het ermee te maken kan hebben he. Knap van je dat je niet elke dag aan het testen bent haha. Kun je wachten tot maandag?? 
Ik hoop voor je dat je een mooi resultaat krijgt. ?
 
 
Het lijkt erop dat hier de menstruatie door gaat breken. Helaas... 
toch aankomende maand maar weer ovulatietesten gebruiken, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. 
 
Terug
Bovenaan