NOD rond 19 mei

Gefeliciteerd kuifje!!!! Wat een fantastisch nieuws!! Rustig aandoen en lekker gaan genieten :)
Spannende tijd komt er weer aan het meiden.. mijn nod is 14 of 15 maar lijkt alweer of mijn menstruatie eraan gaat komen aan de klachten te zien. Krampen en rugpijn :-(
Heb een paar weken terug een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Deze is volgende week woensdag.. gewoon om alles eens na te laten kijken. Wil het zo graag en na bijna 1 jaar proberen begin ik echt radeloos te raken. De een na de ander om me heen is zwanger of net bevallen. Na afloop van kraamvisites barst ik in huilen uit.
 
Nog even deze 2 dagen afwachten en dan zien we weer verder.... succes allemaal met het afwachten :)
 
Hier vanmiddag licht bloedverlies wat in de loop van de middag/avond wat meer werd.. vanavond tijdens het douchen (om 18.00u) een vreemd stolsel verloren, groot en hard en vreemd van vorm.. sindsdien geen tot een drupje bloed verloren.. 
Geen idee wat het geweest is.. 
 
@jesca lijkt me heel lastig om te ervaren. Iets dat je zelf al zo lang wil maat niet lukt. 
Vandaag iets gemerkt? Ga je morgen testen? 
@ Chantal wat gek...deed het geen zeer? 
En hoe gaat het nu?
 
Jesca en Chantal, heel benieuwd naar jullie nieuws. 
 
Klinkt naar Chantal. Alsof er iets heel kleins zat dat is afgestoten :(
Ik ben lekker in de war..... deed vanochtend een dipstick test van sensitest en heb een tuur streepje. Soms zie ik hem best duidelijk en dan knipper je of in ander licht en is die weg. 
Wilde het zeker weten maar had mijn potje urines weggegooid. Kon er nog een beetje uitkrijgen, hahaha, en deed toen een digitale van CB.  Die gaf in dikke zwarte letters niet zwanger aan
 
Nee woensdag middag begon het bloedverlies later wat erger.. heel iets buikkramp gehad smiddags maar niet erg. Savonds met douchen dat gekke rare stolsel (was niet uit elkaar te vegen/voelde een hard stuk erin, sorry voor de smerige uitleg) daarna bleef bloedverlies weg, gistermorgen toen ik wakker werd ook geen bloed op het maandverbandje maar gister middag brak het dan toch door. Verlies grote stolsels en heb behoorlijk buikkrampen. 
Zelf kreeg ik ook het idee dat me lichaam iets afgestoten heeft, maar daar kom je toch nooit achter want test niet voor me nod en me nod was gister of vandaag eigenlijk pas. Nu vol goeie moed op na volgende ronde
 
Met mij gaat het verder wel goed. Of me lichaam daadwerkelijk wat af heeft gestoten zal ik toch nooit weten (misschien maar goed ook). Heb niet eerder getest dus geen idee of ik zwanger was, had verder ook geen symptomen ofzo. Had nog wel een foto gemaakt van het stolsel en naar een vriendin gestuurd en die zei hetzelfde. Die dacht ook dat lichaam wat afgestoten heeft. 
Gelukkig word de buikkramp weer een stuk minder en het bloedverlies neemt ook weer af. 
We gaan gewoon vol goeie moed een nieuwe ronde. 
 
Nee je heb gelijk, dat kun je nooit zeker weten.
knap dat je zo positief bent! Idd op naar de volgende ronde hoeveelste voor jou? Beetje regelmatige cyclus?
 
Terug
Bovenaan