NOD rond 19 mei

Het is gelukt!!!!
Waar de test gister nog spierwit was, is die op vaderdag een positief!!
Nu alleen mijn vriend nog weten te bereiken met het goede nieuws ?
 
Aaaaaw gefeliciteerd Reina. Wat ontzettend leuk!!
Helaas bij mij is het mis gegaan. Vanmorgen erge bloeding gehad. CB test gaf "niet zwanger" aan. 
Ik moet dit even een plek geven.
 
Oooh Kuifje..... wat super verdrietig. Wat is het toch ook oneerlijk allemaal. Zeker als je een positieve test in handen hebt gehad, is het mega heftig. Veel liefs en sterkte voor de komende tijd. 
Ik ben ook nog maar gematigd blij hoor. Zwanger worden is niet perse “het probleem” maar het blijven zitten. Na twee miskramen vind ik dat mega spannend. Zie niet perse op naar de komende periode ?
 
Ja, heel klote dit. Ik besef me wel dat het nog niet veel was, maar gevoelsmatig natuurlijk wel. 
Ik begrijpt dat jij ook heel voorzichtig bent nu! Voor nu is die in ieder geval positief en dat is wel super! 
In hoeveel weken waren die vorige twee bij jou mis gegaan? En had jij je toen laten onderzoeken om te kijken of het allemaal weg was? Is dat überhaupt mogelijk?  Dat er iets achterblijft? 
 
7 weken, toen kwam het slontaa
en bij de 11 weken echo kwamen we er achter dat het met 9 weken was gestopt met groeien. Toen met pillen op gang gebracht. 
Bij 2 miskramen spreken ze van domme pech. Na drie miskramen gaan ze pas onderzoek doen. Dat had nu ook gemogen maar dan kan pas drie maanden na je miskraam. En het lijkt er op dat het alweer gelukt is!! Dus ik hou vast aan de gedachte dat het echt pech is en voor drie keer scheepsrecht. 
 
Bij de miskraam met pillen hebben ze daarmee gekeken of ik weer “schoon” was. Dat was zo. Dit gebeurde allemaal eind februari
 
Terug
Bovenaan