NOD rond 20 mei

Oh en lientje, wat fijn dat je mannetje er weer is. Als ze weg zijn weet je precies weer wat je mist he? Heb ik met die van mij ook hoor. Verwen hem maar goed, zal wel niet meevallen als hij op schoolkamp is meegeweest. Vast wel slaapgebrek!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik verwen hem op dit moment geloof ik door hem te laten slapen, haha! Ik ben straks 15 dagen weg, dan zullen we elkaar helemaal missen...

Jij hebt je nod 24 mei toch, dicht bij elkaar, ik de dag ervoor.

Liefs Lientje

Dag Meiden

Voor mij is het namelijk andersom. De vorige keer had ik namelijk nergens last van. Ja dag voor NOD toen kreeg is steekjes in mijn borsten en een wat zeurderig gevoel. Maar nu krijg ik al wel wat kwaaltjes. Van de week een dag last van weeeig gevoel onderin de buik en sávonds wat last van gespannen borsten. En vandaag krijg ik ineens last van mijn tepels ze zijn gevoelig en een beetje (lijkt op) branderig gevoel.   Misschien (heel misschien) is dat juist een goed teken voor ons.

Groetjes Sharine

Sharine,
Spannend he, ik hoop dat dat de voortekenen. Ik had gister pijnlijke tepels, maar vandaag niet meer, kwam misschien wel door de kou, haha!

Yvonne,
Jij bent stiekum, nu is je nod ineens 21 mei, wat doe je allemaal?

Liefs Lientje

Ha Lientje

Laat het  niet hopen dat het door de kou komt hahaha.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Ja, Lientje ik ben een stiekumerd! Haha, nee ik was de vorige maand 2 dagen overtijd, dus wist ik het niet precies. Maar toen de RD er waren was het binnen 2 dagen ook weer weg. Mijn eisprong is net als in elke vorige ronde op zondag/maandag geweest, dus ga ik ik er gewoon vanui t dat ik mijn ongi de vorige maand zelf opgehouden heb en dat ik gewoon mijn ongi op 21 mei heb. Wat normaal bij mijn cyclus hoorde.
Maar ik hou 24 mei wel in mijn achterhoofd hoor als de RD niet verschijnen op 21 mei.

Ik heb trouwens wel last van meer afscheiding dan anders.Ik weet niet of iemand dat ook heeft ??

Liefs Yvonne

Hoi Allemaal,
ik ben nieuw op deze site, maar leuk om e.e.a. te delen, aangezien ik het niet aan iedereen om me heen vertel dat we 'bezig zijn'.
Mijn NOD is 20 mei.....nog even wachten dus. Ik ben ook 23 mei zelf jarig, dus ik hoop dat ik dan een mooi kado heb. Het is voor ons de eerste ronde voor ons 1e kindje. Erg spannend. Heb wel al drie dagen last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en ben erg moe.....kent iemand dat?

succes iedereen.

chrissie

Hoi Chrissie

Ten eerste van harte welkom op deze forum. Ja het is inderdaad fijn om met elkaar onze ervaringen de delen vooral omdat de meeste in onze omgeving niet weten dat we er mee bezig zijn.

Ja van de week had ik een dag last van weeeig gevoel in onderbuik weet niet wat het betekent het kan van alles zijn ongi worden of zwanger zijn. Helaas krijg je  van bijde dezelfde symptomen. We moeten helaas nog een poosje geduld hebben. Maar we  hopen allemaal op een goede afloop.

Wens jou  ook een voorspoedige zwangerschap toe.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan