NOD rond 20 mei

Hey Lientje,

Wat vervelend zeg zo'n onregelmatige cyclus!
Je hebt gelijk hoor, ik zou ook echt flauw zijn als ik hetzelfde had
Steeds maar op je ei moeten wachten en hij komt maar niet!
Gewoon naar de huisarts gaan hoor !

Liefs Yvonne

Ja, we reageren het op elkaar af en dat wil ik niet! Niet alles op het spel zetten, omdat je het zo graag wilt. Klinkt heel dramatisch en gelukkig is het niet zo ver, maar zo ver moet het ook niet komen. Happy met elkaar zijn, met of zonder beeb!

Maar we gaan pas na mijn nod/ongi.

Liefs Lientje

Ja, dat is ook het belangrijkste! Je moet het niet je leven laten beheersen en onbewust ben je er toch teveel mee bezig. Als ik naar mijzelf kijk zie ik het ook en moet ik mezelf even toespreken. Bij wijze van spreken dan he !? Eigenlijk moet je gewoon gelukkig zijn met zijn tweetjes en denken een kindje zou mooi zijn, maar lukt het niet nou jammer dan. Maar ja, zo werkt het ook weer niet jammer genoeg.
Ik hoop dat je gauw iets meer weet.

Liefs Yvonne

Hallooooooooooo

Hier ben ik weer.
Gelukkig weer helemaal beter.
Afgelopen maandag mijn 3e migraine aanval gehad in 2 weken,pffffff!!!
Maar dit keer had ik er migraine pillen voor en ja hoor het was zo over!!!
Ik ben weer helemaal happy.
Oke ben nog erg moe maar ja mijn lichaam heeft dan ook een zware strijd gestreden om die voorhoofdsholte ontsteking weg te krijgen.

Morgen avond gaan we lekker een weekendje naar vrienden,even lekker ontspannen en kletsen.Lekker uiteten een avondje bowlen gewoon even gezellig en niks aan je hoofd.
Zondag mag ik dan weer gaan werken en heb er reuze zin in.
Even weer lekker onder de mensen zijn,want als ik ergens niet tegen kan dan is het wel avond aan avond thuis zitten en dat heb ik nu dus 2 weken gedaan!!!

Ik heb de afgelopen dagen wel jullie verhaaltjes gelezen,maar was dan al zo moe van het lezen dat ik niet eens meer kon typen.

Maar we gaan er weer met frisse moed tegenaan.

Liefs Petra

He Petra,
Wat enorm balen zeg dat je je zo prut voelt! Gelukkig helpen die pillen wel.

Meiden,
Eindelijk maar toch, m'n eisprong is geweest!!! Weet niet of de zwemmers nog goed waren...

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Gelukkig zeg! Hoelang duurt het nu ongeveer tot aan je NOD ? Hopelijk valt het nog mee en zijn de zwemmers nog actief!

Hey Petra,

Wat vervelend zijn migraineaanvallen he ? Nou hopen dat het nu de goeie kant op gaat met de medicijnen!

Liefs Yvonne

Hee meiden,

We stonden op pagina 3, dat kan toch niet! Iemand al klachtjes of wat dan ook?

Hoi Yvonne,

23 mei is mijn nod, ik ben benieuwd!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan