NOD rond 20 mei

Haha, nee dat kan inderdaad niet!!

Nee ik weet niet of het verschijnselen/kwaaltjes zijn wat ik voel. Misschien iemand anders, die wel kwaaltjes heeft ???

Meiden, de laatste week is bijna ingegaan tot aan onze NOD!!!! Spannend he hoe dichterbij het komt!!!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Petra, wat fijn dat je je weer beter voelt. En ja, een migraine opzich is al een klap op je lichaam maar dan ook nog die ontsteking erbij. . . . Lekker uitrusten van het weekend dus.

Lientje, wat jammer dat je mannetje net weg is. Wel fijn dat je ei geweest is. Hopelijk dat de zwemmertjes de moed nog niet op hadden gegeven. Maar die blijven toch 2 tot 3 dagen in leven?

Nou, succes nog met wachten de laatste week. . . . mijn nod is maandag. Pff, spannend!! Heb nog geen ongi krampen en ik ben nog niet extra chagrijnig ofzo dus wie weet. Ben er alleen nog niet helemaal uit wanneer ik ga testen. Zou eigenlijk meteen maandag willen, maar wil wel testen als mijn vriend ook thuis is. We zien wel. Eerst nog maar kijken of de RD’s uitblijven.

Groetjes,
Sara

Hallo 20 mei NOD ers,

Zo even ervoor zorgen dat onze topic inderdaad op pagina 1 blijft!!!! De spannningen beginnen weer op te lopen.
Voor mijn gevoel hebben wij op het verkeerde moment geklust aangezien ik even niet weet wanneer mijn eisprong is geweest! Vorige maand voor het eerst geen 28 dagen duis even afwachten wat er deze maand gebeurt!
Volgens de 28 dagen methode heb ik aanstaande vrijdag mijn NOD, We gaan vrijdag lekker een weekendje naar Den Haag met als klapper op zondag Tarzan!
De vorige maanden waren dus iedere keer 28 dagen en dan zou ik dus 21 mei mijn NOD hebben!!! Op mijn verjaardag! Mijn zus heeft bij haar twee eerste kinderen de test ook op haar verjaardag gedaan dus ondanks mijn twijfel over de juiste klusdagen ga ik voor een test op mijn verjaardag.

Iedereen succes!!!!!
Groetjes Daantje

Hoi Sara

O dat word nu spannend voor je. Zal zeker voor je gaan  maandag. Je hebt als ik het zo lees nergens last van.

Voor alle meiden rond 20 mei

Ik  voor iedereen voor een goeie afloop. Het wordt zeker een spannende week voor ons. Kan haast niet wachten tot het zover is.

Groetjes Sharine

Voor mij ook 20 mei NOD. Ik merk aan mezelf dat ik, hoe dichter de NOD datum komt, hoe vaker ik op dit forum te vinden ben, om te kijken of er iemand iets meld waarin ik mij kan herkennen.
Volgens de online-berekeningen is gister mijn innesteldag geweest (cyclus 26 dagen). Het enige wat ik eigenlijk tot nu toe merk is dat ik, net als wanneer is ongesteld ben/moet worden, ik flinke pijn heb in mijn onderrug.
We gaan maar weer afwachten. Het hemelvaartsweekend gaan wij met vrienden naar een huisje in zeeland. Als ik niet ongesteld wordt, ga ik (denk ik) 23 mei testen....

Nog meer testers voor die datum?

Knuf, Krie_bels.....

Hoi Kriebels

Ik weet nog niet wanneer ik eventueel (als ik niet ongi word) ga testen. Misschien de dag zelf 21 mei of misschien de dag erna. Kon mij vorige maand ook niet inhouden en heb 2 dagen voor  mijn NOD getest en de dag zelf (negatief). Maar ja dat ligt er helemaal aan maar te vroeg doe ik absoluut niet meer omdat de kans op een positieve test klein is ontdanks dat je wel zwanger kunt zijn. Ik vind de testen vrij duur om het zomaar even te gaan doen.

Groetjes Sharine

Hoi meiden,
Gisteravond laat was m'n mannetje weer thuis, gelukkig! Hij is meester en was op schoolkamp, dus hij is nu erg moe, hihi!!! Gelukkig geen klusweek

Ik test niet eerder dan 10 dagen na mijn nod en dat lukt tot nu toe nog redelijk. Tja, juli 1 jaar bezig, dus er zijn al heel wat centjes aan testen verspild...al doende leert men!

Ik heb geen kwaaltjes ofzo, mmm...

Liefs Lientje

Hallo meiden,

Als de RD niet komen op mijn NOD, dan test ik de dag erna. Ik heb net als Sharine de laatste keer te vaak getest, omdat ik het niet af kon wachten. Als je negatief test dan denk je nog dat je te vroeg getest hebt! Dus ik wacht deze ronde liever iets langer.

Ik heb nog niet echt verschijnselen of misschien is dit wel goed ? Normaal voel ik altijd van alles, maar deze keer niet. Alleen mijn borsten doen steeds meer pijn, maar dat heb ik elke ronde. En steekjes onderin de buik gister en eergister, vandaag al niet meer.

We wachten af....en duimen......

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan