NOD rond 20 mei

hoi meiden,

Vanmorgen nog een hoge temp, geen duiveltjes te bekennen. Moet nu opschieten, ik ga sporten met een vriendin.

Liefs Lientje

hoi meiden

ik heb gestest en ...

ja ik ben duidelijk zwanger heb mijn vriend hem zelf af laten lezen.
die had eerst zo van ja dan moet je dat zo doen ik lees nu die staaf af
zegt ie met een bik smle zwanger.

vind het wel raar had dit nooit verwacht misschien omdat toen we aan het klussen waren ook druk met het huis bezig waren en daar niet meer aan gedacht.

ik duim nog voor de andere
liefs nicole

hoi lientje
van harte gefeliciteerd
en ik hoop ook voor jou dat de rd niet komen.

Hoi Nicole,

Van harte gefeliciteerd meis en geniet er saampjes lekker van!!!

Liefs Lientje

Ps Bedankt voor de felicitaties en ik hoop het ook!

Nogmaals, positieve testers: Gefeliciteerd!!!

Ik ben deze ronde voor het eerst 2 dagen overtijd geweest. Maandag op dinsdagnacht kwamen de RD in alle hevigheid. Wel teleurgesteld, maar ja, op naar de volgende ronde. Ik houd mezelf voor dat het maar goed is dat ik gewoon ongi wordt, ik lees hier namelijk ook regelmatig verhalen van meiden waar het heel lang duurt.
Vind het wel moeilijk hoe ik nou moet "bepalen" voor de komende ronde wanneer mijn ei en NOD is. Sinds het stoppen met de pil heb ik een cyclus van 27, 27, 26, 26 en nu dus 28 dagen.
Ik ga maar gewoon van dit laatste uit. Dat betekent dus dat 19 juni mijn nieuwe NOD is. Ik duim extra hard voor de komende ronde. Wij zijn op 16 juni 1 jaar getrouwd en ik hoopte erop om voor die datum zwanger te zijn. Ik weet het, er is niets te plannen, maar ik hoop het wel...

Voor degene die nog aan het afwachten zijn.... ik duim voor jullie!!!!!

Liefs, Krie_bels

Hey Nicole

Gefeliciteerd meid, echt super!!!!!!
Ga er lekker van genieten en maak je niet te veel zorgen hoor!!!!

Hey Deksel

Meid ik hoop echt dat je snel zwanger raakt en dat de verklevingen niet zo snel weerkomen!

Hey kruimeltje! Wat vervelend he nou gaan we gewoon samen naar de volgende ronde mijn NOD is nu 20 juni dus weer dicht bij elkaar!

Liefs Yvonne

Hoi!

Positieve testers: GEFELICITEERD!! Waar halen jullie die positieve testen...daar ben ik ookal een tijdje naar op zoek

Mijn NOD dag is 6 juni. Ik ben op 9 mei ongesteld geworden en mijn cyclus is de laatste maanden (na miskraam) 28 dagen. Dus ik zou weer op 6 juni ongesteld moeten worden. Mijn eisprong is als het goed is een paar dagen geleden geweest. Ik heb de laatste dagen een paar lichte steekjes gehad. Gisteravond op het toilet een klein beetje bloed (lichtroze) en vanochtend ook weer (een klein beetje maar en lichtroze, nauwelijks bloed te noemen). Weet iemand wat dit kan zijn????

Groetjes!

Een innesteling??? Weet het niet hoor...

Hoi meiden,

Hier nog steeds een hoge temp en geen kwaaltjes, spannend!!! (23 mei nod)

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan