NOD rond 20 mei

hoi meiden

als eerst
voor de gene die de test hebben gedaan en postitief was van harte gefeliciteerd.

en voor de andere die nog in de spanning zitten ik duim voor jullie.

nu moet ik ff luchten
wordt een beetje gek en krijg toch een buikpijn raar gevoel  in een keer dus heb echt het gevoel dat ik ongi moet worden,heb ook echt het idee dar het er uitloopt maar dan is het slijm sorry niet echt smakkelijk.  maar wist ik maar wanneer wil pas dobderdag testen omdat we dan samen thuis zijn.  
maar de buikpijn Raar gevoel kan dus nu ook  in een keer zijn omdat ze hebben  gebeld dat er weer mensen komen kijken naar ons huisje (deze staat te koop) en ik  veel moet werken en nog het hele huis moet poetsen  ahah. al die spanning dat is ook niet leuk.

liefs mij  
en ik blijf voor de gene die het nog niet weten duimen  

Hallo Kruimeltje

Dat kan ik me voorstellen, maar ik heb al een paar keer gelezen dat er meiden ongi-klachten hebben als ze zwanger zijn. Wanneer was je NOD ?

Liefs Yvonne

hoi Yvonne

mijn nod  was als ik het goed heb gedaan 20 mei. had de vorige keer  twee dagen wat druppels bloed dus ben daar van uitgegaan kan  het ook verkeerd hebben. eerste keer was 34 dagen cyclus tweede keer 32 als ik tel vanaf de dag dat ik wat druppels verloor.
anders wordt ik 24 mei ongi en denk dat het dan zeker niet raak is.
ik heb met me zelf afgesproken om toch tot donderdag te wachten al moet ik   nu zeggen dat ik nergens meer last van heb en denk dat het toch spanning en me druk maak van ik moet nog poetsen voor dat er mensen komen kijken. wat me wel op valt is dat ik snel moe ben ook al heb ik lekker uitgeslapen. ik geef het nog maar de schuld omdat ik de afgelopen weken druk bezig ben geweest met van alles en veel heb moeten werken.

hoe is het verder met jou las dat jou rd ook nog niet was gekomen en je wel het idee had dat het gaat komen
nou in ieder geval sterkt nog liefs nicole

Hallo nicole

Nou ik ben vanmorgen om 6 uur wakker geworden van de zeer pijnlijke ongibuikkrampen, toen wist ik genoeg de RD  komen eraan!! Erg veel pijn doet het altijd bij mij! Dat is wel balen, maar ik had gisteren eigenelijk mijn baaldag al, dus gaan we nu vrolijk verder klussen in ronde 8. Mijn volgende NOD is 20 juni. Ik hoop dat ze bij jou wegblijven en dat je donderdag positief test, we zullen duimen hoor!

Ik wist nooit dat je je ongidag bij je nieuwe cyclus moet tellen, dus zat ik altijd mis. Mijn cyclus is dus 27 dagen. De laatste 4 rondes waren mijn cyclussen dus 27-27-29-27,
nu dus weer 27 dagen!

liefs yvonne

Hoi Yvonne

Dat is balen zeg ongi geworden. Je lichaam (hormonen)   je wordt er werkelijk waar echt niet goed van.
Nou je sluit je maar weer bij mij aan. Hop weer naar de volgende ronde. Dan hopen we echt op wat meer succes.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ja mijn lichaam is echt op de hobbel laten we maar zeggen. In het begin dacht ik dat het raak was, maar met die test dacht ik hij geeft negatief. Mijn gevoel zei het al maar ja toch heb je nog wel iets hoop als ze er niet zijn. Mijn cyclus is 27 dagen i.p.v. 28, want ik rekende de 1e ongidag bij de oude en nieuwe cyclus! Stom he, nooit over nagedacht!?
Ik ben wel blij dat hij na de uitschieter van afgelopen ronde(29 dagen)  nu gewoon weer 27 dagen. Dus kan ik gewoon weer van deze uitgaan en dan is mijn volgende NOD 20 juni.

Een nieuwe ronde met weer nieuwe kansen! Kunnen we weer fijn deze ronde klussen!!!

Liefs Yvonne

hoi yvonne

dat is inderdaad balen.  
weet eigelijk niet wat ik moet zeggen je gunt het niemamd. Dat de RD er zijn

ik vind het ook  wel moeilijk om te gaan testen,  stel dat het postitief is vind ik  natuurlijk helemaal geweldig maar voor de andere die er al lang mee bezich zijn en het niet lukt, dan heb ik zo iets   van god laat mij nog maar even wachten en geef andere de kans die al langer bezig zijn ( ben helemaal niet gelovig maar je gaat zo iets wel denken ). ik maak me nu ook gewoon al druk hoe ik het mijn zus zou gaan vertellen die is nu met ivf bezig. vind dat zo moeilijk.

nou ik wacht nog een dag en dan zien we wel. misschien worden ik pas heel laat ongi en zit er nu net   een lang cyclus tussen  

ik blijf duimen voor jullie ook voor de volgende ronde en  jullie horne het morgen zeker wel
 liefs nicole

Hallo Nicole,

Dat maakt toch helemaal niet uit! Ik vind het juist leuk voor een ander als het raak is!
De een is nou eenmaal vruchtbaarder dan de ander en hoewel ze het beter hadden kunnen verdelen gun ik het iedereen. Ik denk dat de andere meiden, bij wie het iets langer duurt, er net zo over denken. Tuurlijk steekt het wel eens maar dan is dat niet gericht op een persoon. Alleen maar van 'verdorie wanneer is het nu eens raak bij mij' !!

Haha, maar ik zelf wacht gewoon af en zie wel! Het kan ook nog wel het hoeft niet direct nu, maar als zo is...wel hel graag!! Snap je ?

Ik denk dat het bij je zus wel steekt van waarom kan het bij haar dan niet wil lukken, maar dat ze wel blij voor je zal zijn. Misschien kun je haar alvast vertellen dat je probeert zwanger te worden. Dan kan ze zich voorbereiden op het idee dat jij zwanger kan worden/zijn. Het is maar een ideetje hoor!

Wel heel spannend he ? Ik snap best dat je niet durft te testen hoor! Het is zo'n teleurstelling wanneer deze negatief is.  Heb je ook ongi-gevoel ?
Laat het maar horen als je toch gaat testen!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan