NOD rond 20 mei

hoi yvonne

ja mijn zus heeft er alle begrip voor en ze weet ook dat we bezich zijn. dat was al afgesproken toen wij nog niet zo ver waren dat was voor haar heel duidelijk dat ze dat wel fijn vond.
ook omdat ze wist dat ze nooit op de natuurlijke weg zwanger kan raken. en zeggen mensen ja maar...
nee dat is bij haar echt uitgesloten die heeft zo veel verklevingen dat dat niet gaat.

testen doe ik morgen als we wakker zijn. en dan denk ik dat ik het heel gauw aan onze ouders gaan vertellen en ook aan mijn zus zo kan mijn moeder mijn zus opvangen. heb ook tegen mijn moeder gezegd dat als het zo zou zijn dat ze mijn zus voorop moest stellen en haar moeten steunen wat ze nodig heeft ik geniet toch wel er van als het zo zou zijn.
onze ouders weten er ook van omdat we op vakantie zouden gaan naar australie en dit hebben afgezegd ivm een kinder wens.

ja ik weet dat mensen het gunnnen dat andere zwnger zijn maar toch je hebt het gevoel en ik heb zelf ook zo van de eerste drie maanden zal het wel niet zo zijn en heb dat gevoel nog maar ergens zegt ook weer wat anders. zo raar. ach we wachten nog ff af. en als ik meer weet laat ik het zeker weten.
liefs mij

Hallo Nicole,

Ik ben echt aan het duimen  voor je!!
Voor je zus is het echt heel vervelend en ik hoop dat het met ivf wel lukken gaat bij haar.
Of is daar helemaal geen kans meer  ? Ik vind het wel heel goed van je dat je het zo doet en met je ouders er ook over gesproken hebt. Beter kun je het niet doen! Je moet als je zwanger bent er gewoon van genieten gaan hoor!

Nou succes, morgenvroeg!!!

Hoii Yvonne,

Sorry dat ik er zo ineens tussen kom, ben hier ook nog vrij nieuw.
Maar las dat je zus verklevingen heeft en dat het zo erg is, en wil even zeggen dat ik het zo sneu voor haar vind!!! En haar heel veel sterkte wil wensen!!
Ik heb het namelijk ook, loop ook al ongeveer 6 jaar in ziekenhuizen en heb al 2 operaties gehad. 1 kleine kijkoperatie, en 1 grote daar hebben ze wat verklevingen weg gehaald.
En we gaan het nu eerst proberen op de natuurlijke manier. Mijn arts zegt dat ik wel een kans heb, en anders via ivf want mijn eitjes zagen er gelukkig goed uit.
Alleen me eileiders zijn al heel erg verkleefd.
Maar ik hoop echt voor je zus dat het via ivf gaat lukken dus heel erg veel geluk toegewenst!!!!

quote: deksel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 16:27:56'));

Hoii Yvonne,

Sorry dat ik er zo ineens tussen kom, ben hier ook nog vrij nieuw.
Maar las dat je zus verklevingen heeft en dat het zo erg is, en wil even zeggen dat ik het zo sneu voor haar vind!!! En haar heel veel sterkte wil wensen!!
Ik heb het namelijk ook, loop ook al ongeveer 6 jaar in ziekenhuizen en heb al 2 operaties gehad. 1 kleine kijkoperatie, en 1 grote daar hebben ze wat verklevingen weg gehaald.
En we gaan het nu eerst proberen op de natuurlijke manier. Mijn arts zegt dat ik wel een kans heb, en anders via ivf want mijn eitjes zagen er gelukkig goed uit.
Alleen me eileiders zijn al heel erg verkleefd.
Maar ik hoop echt voor je zus dat het via ivf gaat lukken dus heel erg veel geluk toegewenst!!!!

Hallo Deksel,

Het geeft niks hoor, het is toch leuk als er meer mee kletsen! Het is niet mijn zus, maar die van Nicole die verklevingen heeft. Het is idd heel vervelend ! Voor jou ook en ik hoop dat het bij je gaat lukken hoor! Wat een verhaal zeg, daar wordt ik wel een beetje stil van! Wij denken nu naar 8 rondes al van laat het eens raak zijn, maar jij bent al bijna 6 jaar mee bezig ! Meid ik hoop en duim  voor je dat het gaat lukken. Ben je al ongi geweest en mogen jullie al beginnen ?

Liefs Yvonne

Ohh ja foutje ziet het ja was voor nicole, sorry.
Het is nu de eerste keer dat we er echt aan beginnen, dus zoals jullie dat geloof ik noemen pas de eerste ronde.

De afgelopen jaren waren vooral veel onderzoeken enzo omdat ik erg veel pijn heb tijdens ong, en er nog geen kinder plannen waren, woonde ook nog thuis.Dus moesten ze proberen het zo lang mogelijk netjes te houden in me buik om het zo maar te zeggen, todat er wel kinderplannen zijn.

Heb een hoop medicijnen gehad hormoonbehandelingen, 2x in de overgang gebracht, operatie. Alleen na een aantal jaren wist mijn gynecoloog het niet meer, en ben ik voor de zekerheid doorverwezen naar medisch ziekenhuis in rotterdam.
Daar weer andere medicijnen gehad een hoop mri-scans om het in de gaten te houden.
En kreeg in januari te horen dat  de verklevingen  er niet meer zat alleen een hoop littekenweefsel en dat kon nog wel wat pijn veroorzaken.
Hij kon alleen niet zeggen hoe snel het weer terug zou komen.

Maar helaas heb ik weer zoveel pijn, dat ik bang ben dat het er weer zit.
Ik woon nu ook al jaartje samen en word nu bijna 25,   hebben we toch maar besloten om het te gaan proberen, voordat het straks te laat is.
Want onze kinderwens is echttt mega groot, zoals bij de meeste wel denk. En dan is ook nog eens iedereen in je omgeving zwanger......soms best moelijk.

Maar ik ben 1 mei ongesteld geweest en volgens mij had ik mijn eisprong de 15/16de dus zou ik het volgende week moeten worden. Aangezien ik altijd heel regelmatig ben geweest voor de pil, hoop ik dat dat nu ook zo is nu ik gestopt ben met de pil.....
Dus ef afwachten....

Maar hoop voor jullie ook zo dat het raak zal zijn, zou wel geweldig zijn voor jullie!!!!
Doen jullie het ook helemaal met van die testen enzo???
Heel veel sucses en ga heel hard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel fijn dat ik er zo ef over kan praten, want dat gebeurt niet zo vaak....ja met me vriend. Dus voel me soms best alleen, ken verders ook niemand die in mijn situatie zit en verklevingen heeft.

Maar heel veel sucses !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefss S

jee deksel

dat is me ook een verhaal. mijn zus gaat nu voor de derde keer ivf maar dat wordt warschijnlijk naar haar trouwen. eerste keer was raak maar na 5 weken toch op een vervelende manier een miskraam gehad

ik hoop voor je dat het heeel snel gaat lukken en dat je dan ook van de pijn af bent dat heeft mijn zus ook heel erg dat was met de pil wat minder. en nu heeft ze het weer heel erg.

hou me zeker op de hoogte hier ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie zal gaan ik hoop zo dat het snel is. ik wacht nog een paar uur af
en dan morgen testen vind het wel spannend. maar goed dat ik s'middags moet werken dan kan ik mijn gedachten in welke situatie ff opzei zetten. collega zal wel vragen hoe het was met de kijkers die hebben we vandaag voor ons huije gehad.

ik duim voor iedereen kan het niet vaak genoeg zeggen en we houden elkaar op de hoogte  
liefs mij  

Hoi meiden,

Vandaag was mijn nod en mijn verjaardag en....een hele leuke verjaardag gehad en...nog geen duiveltjes!!!  Vanmorgen een verhoogde temp, dus we zien, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Nog van harte proficiat met je verjaardag. Hoop voor je dat je nog een mooie verjaardagskado mag krijgen (positieve test). Het word spannend voor je ik  nog even voor je.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan