Nod rond 22-10

Gezellig Froetie en Faye! 
@ Froetie. ik snap je helemaal!! ik ben ook heel verkouden. ik merk ook dat ik het heel spannend vind. ben blij als ik krampen voel en mn borsten, maar als het een dag erger is of juist niet schiet ik ook in de stress. bij elke toilet beurt ben ik bang dat ik alsnog bloed ga zien. even 2,5 week doorzetten tot aan de eerste echo ( dat is voor mij de mijlpaal en als die goed is heb ik er vertrouwen in) 
 
 
@NolaMichelle weet jij al wanneer je echo is? 
@Stabij nog een test gedaan?
even een lijstje van onze eerste echo's op volgorde, hopelijk kunnen er nog dames aansluiten..
7 Nov Froetie
14 Nov Alison
17 Nov Faye
 
Ja, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief. Maar ik heb even terug zitten kijken en rekenen en het kan ook zijn dat morgen of vrijdag mijn NOD is. Ik ben niet helemaal regelmatig namelijk en als ik uitga van een innestelingsbloeding afgelopen maandag en mijn vruchtbare periode dan valt dat ergens deze week? 
Ik wilde vrijdag weer testen als ik niet ongesteld word tussendoor. Heb totaal geen menstruatie klachten die ik normaal heb, dus ik snap het allemaal niet meer? 
 
@alison mijn eerste echo is pas 21/11 dus nog even geduld hebben! Wat fijn dat die van jou "al" de 14e is. Wachten duurt wel lang ?.. 
 
 
@Stabij nog nieuws? 
@ Nolamichelle, wachten duurt zeker lang. hier voornamelijk heel moe. mn borsten nog een beetje gevoelig en mn buik soms ook. ik zet je op het lijstje erbij :) 
Hoe gaat het met de rest? willen jullie eigenlijk allemaal weten wat het wordt? 
7 Nov Froetie
14 Nov Alisha 
17 Nov Faye 
21 Nov NolaMichelle
 
Ik wil wel weten wat het word.  Is makkelijker met kleding kopen vind ik zelf. Ik heb alle kleine maatjes kleding weg gedaan omdat ik dacht dat we het bij 2kindjes zouden houden
 Maar uiteindelijk  ging het kriebelen voor een 3e 
Maja des te leuker weer om te shoppen straks.
 
?
 
Zeker, wil echt heel graag weten wat het wordt ?. Wil jij het ook weten Alison?
Hier al flinke symptomen ?. Misselijk, moe, duizelig en behoorlijk benauwd. Ben zo benieuwd naar de echo.
 
Terug
Bovenaan