Nod rond 22-10

@Alison heb jij al gebeld naar de vk? :)
Ben altijd regelmatig en vandaag mijn NOD, so good so far ?. Morgen 'officieel' testen als t zo blijft
 
@ Faye, spannend. ben heel benieuwd! laat je de uitslag morgen weten? 
ik ga morgen de vk bellen ( ik werk thuis en mn schoonmoeder past op mn zoontje dus kan nu helaas niet bellen :)
 
 
@Alison ik heb nog niet getest. Was er vanmorgen van overtuigd dat het niks was geworden omdat ik wat bloed had bij het afvegen. Dus chagrijnig een maandverbandje in gedaan, maar het zet niet door. Heb een klein stipje en daar blijft het bij. Wacht even af of het doorzet, anders ga ik morgen denk ik testen.
@Faye hopen dat je morgen een positieve test hebt! 
 
Ik heb net getest en die was negatief. Morgenochtend test ik nog even een keer. De ochtend is misschien beter om te testen, kon alleen niet wachten?
 
Net de CB test gedaan en 3+ zwanger ?. Hoe t kan dat t al zo ver is begrijp ik niet echt. Mijn ovulatietesten lieten op 8 oktober een eerste streepje zien en piekte op 13 oktober. Straks maar even de vk bellen ?
 
Veel hcg ? Wil niet perse zeggen dat je al zover bent hoor die test reageert op hoe donker je streepje is bij een zwangerschap test .  Misschien maak je gewoon veel en snel hcg aan . Tweeling ? ?
 
Terug
Bovenaan