Nod rond 22-10

@alison: ja net.. misschien niet het goede moment maar ze kwamen net binnen. Sensitest waar ik eerst licht positief mee testte, nu helemaal wit. Morgen is mn NOD, dus misschien dan nog een laatste keer wel in de ochtend, anders is t helaas flink balen denk ik.. 
 
Ja misschien dat er dan iets niet helemaal goed is gegaan met de innesteling, dat blijft altijd het enge van vroeg testen. 
Uiteraard duim ik met je mee dat je alsnog een positieve test gaat krijgen hoor! 
 
Precies was alison zegt.  Dat is het gevaarlijke van vroeg testen.  Dat het alsnog mis kan gaan .
Hopelijk alsnog binnenkort een positieve test?
 
@froetie, hoe gaat het met jou? Morgen je 2e echo toch? Heel veel succes! Ik heb morgen mijn intake. Laat je weten hoe het is gegaan? 
 
Hier gaat het goed. Morgen (vrijdag) heb ik mijn tweede echo .
Vind het echt ontzettend spannend worden en de angst slaat toe.
Achter alles ga ik wat zoeken als ik even wat minder voel  
Ahh fijn de intake die heb ik morgen na de echo ?
 
Ohhh spannend Froetie, spannend inderdaad. Hopelijk alleen maar goed nieuws!

Hier helaas toch ongesteld.. dus ga proberen komende maand even meer te focussen op andere dingen. Ze zeggen dat loslaten helpt maar dat is moeilijker dan gedacht. En al dat ovu-testen en gewoon testen.. ik word er gek van al maanden. Maar het blijft lastig hoor!

Liefs voor iedereen!
 
@Froetie, ik snap je. Hopelijk heb je na vandaag wat meer rust en vertrouwen! 
@ Nathsmagic, wat ontzettend jammer. heel veel succes de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak voor je! 
 
Terug
Bovenaan