Nod rond 22-10

Fijn om te horen ?!
Nog herstellende hier. Vandaag is de laatste hechting er uit gevallen dus dat gaat de goede kant op. Mentaal zo zo.. blijft toch wel moeilijk allemaal ?. 
 
Hoe gaat het met iedereen ?
Nathsmagic alweer een nieuwe eisprong gehad ??
Alison  je termijn echo al gehad?
Ik heb vorige week mijn termijn echo gehad. En ben 27 juni uitgerekend dus 2 dagen naar voren gezet.
Gelijk de nipt laten prikken dus ben benieuwd naar de uitslag. Duurt altijd lang.
Morgen 12 weken alweer  ik heb 23 december de geslacht bepaling.  Word stiekem  wel nieuwsgierig ?
 
@ Faye, wat leuk dat je er weer bent en wat lief dat je even bij ons checkt. 
Hopelijk voel je je snel ook mentaal wat fijner, al begrijpen wij heel goed dat je lastige momenten zal (blijven) hebben. 
Ik hoop echt voor je dat het jullie ook snel gegund is. 
@Froetie ja ik heb 6 dec mijn termijn echo gehad en net als jij 2 dagen naar voor gehaald dus mijn uitgerekende datum is 29 juni geworden. we zitten dus vlak bij elkaar, spannend he ! Oh wauw kunnen ze het dan al zien? ik heb  4 januari mijn 13 weken echo maar ben dan eigenlijk  al bijna 15 weken dus dan kunnen ze het ook vast al wel zien. ben heel benieuwd. 
Ga je het vertellen wat het wordt? ik ga morgen bloed prikken voor de Nipt test blijft inderdaad altijd spannend. 
Heel veel succes ! 
 
Terug
Bovenaan