Nod rond 22-10

Ja alleen bij de 13 weken echo mogen ze het helaas niet zeggen omdat het een medische echo is .
Ik heb 22 december mijn 13 weken echo  e  23 december de geslacht echo.
Hier doen ze dat vanaf 13 weken en ben dan 13+3
We lopen inderdaad dicht bij elkaar wat leuk ?
Ik ga het wel vertellen wat het word.  Zowiezo weten heel weinig mensen het nog  ik wacht nog even de nipt en misschien de 13 weken echo af .?
Na een miskraam blijf ik het toch spannend vinden
 
Oh ik wist niet dat ze het dan niet mogen vertellen, jammer. 
Bij ons weten de meesten mensen het al wel, maar ik kan m'n buikje ook niet echt meer verbergen. 
Het blijft zeker spannend, al heb ik nu naar 2 echo's wel het vertrouwen dat het goed gaat.
Laat je weten hoe je echo was, ben heel benieuwd! En natuurlijk veel plezier, altijd leuk om je kleine frummel te bewonderen he :) 
 
Wat fijn dat je zoveel vertrouwen erin hebt.
Ik wou dat ik dat ook had.
Wel wat meer als de afgelopen weken nu maar vind het nu nog even 1.5 week spannend  en dan moet ik het echt los gaan laten en gaan genieten  .
Laatste kindje word dit dus zou het zonde vinden als ik er niet van kan genieten.
Ik laat zowiezo wat weten ?jij ook zodra je weer een echo gehad hebt ??
 
Hey meiden ik volg jullie al een tijdje op dit forum.
Ik ontdekte dat ik zwanger ben op 14 november. Maar sinds 2 weken geen symptomen meer. Gister de eerste echo gehad en helaas geen goed nieuws. Het vruchtje is te klein voor 8 weken zwangerschap en er was geen hartslag te zien. Nu heb ik gelezen dat een paar meiden ook een miskraam hebben ervaren. Ging de miskraam natuurlijk, curretage of met medicatie? En hoeveel weken waren jullie? Wat is jullie ervaring. 
 
Jeetje zeeuwsmeisje wat ontzettend verdrietig.☹ Ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad dit was afgelopen juli .
Ik had toen bij7 weken wel een goede echo met een hartslag  maar ik werd 1 week terug gezet. Daar maakte ik me enorm druk over . Dus kreeg ik voor mijn gemoedsrust 2 weken later weer een echo (eigen berekening 9 weken volgens hun 8 weken) Hier was helaas het hartje toen recent gestopt met kloppen.
Het kindje was wel doorgegroeid 2 weken dus ik had een late innesteling.
Ik heb toen gekozen voor medicatie. Omdat ik niet nog weken wilde rondlopen met ons overleden kindje. Ik heb hier geen spijt van gehad. Paar dagen later kon ik bij de gynaecoloog  terecht en daar deden ze nog een check echo. Daarna begonnen met de medicatie. De dag erna had ik mijn miskraam. Ik had best een schone miskraam gelukkig en vond alles al met al kwa bloed enz mee vallen wel bizar hoe groot z'n vruchtzakje en placenta al is op dat termijn . Daarna kon ik het gaan verwerken.
Het blijft Iets wat je altijd met je mee blijft dragen maar dit vind ik ook een mooi iets.  Het is en blijft ons kindje zo voelt dat voor mij ?
Heel veel sterkte zeeuwsmeisje  maak de keuze die voor jou fijn is❤ en neem de tijd om alles een plekje te geven 
 
Curretage doen ze  over het algemeen niet zomaar dus het zal of natuurlijk of via medicatie moeten gok ik 
 
@froetie dankjewel voor je reactie. Hopelijk valt de miskraam mee en kan ik het snel verwerken. Moest je ook weer een cyclus afwachten voordat jullie weer mochten proberen of kon je meteen na de miskraam in de eerste cyclus weer proberen? 
 
Nee wij mochten het gelijk weer proberen. Zowel van de gynaecoloog  als van de verloskundige .ging met ovulatie testen starten toen mijn zwangerschaptest weer negatief was 
 
@zeeuwsmeisje ah wat ontzettend verdrietig. ik heb ook een miskraam gehad bij 7 weken. ik heb hiervoor geen medicatie gehad, mijn lichaam deed het gelukkig allemaal netjes zelf. Zodra het bloeden gestopt was mochten wij gewoon weer gaan proberen. 
@ froetie, na de uitslag inderdaad lekker gaan genieten hoor. Het gaat zo snel. Bij mij is het ook de laatste keer en ga er zeker van genieten. 
Ik houd je op de hoogte na mijn medische echo en de uitslag van de Nipt :) 
 
 
Terug
Bovenaan