Nod rond 22-10

Ja dik bloedverlies. Had ik toch moeten wachten tot de 16e met testen misschien. NOD kon ergens tussen afgelopen woensdag en de 16e zijn. Vanwege die rare cyclus van me. Dus tja. Helaas. 
 
Ahh noenoe wat ontzettend jammer! Blijft altijd vervelend he met die vroege testen.
Ik had vannacht zoveel kramp dat ik ook denk dat ik zaterdag gewoon ongesteld wordt. Overdag is het echt met vlagen.
Test wel positief maar heb nog geen knal test. Probeer nu even te wachten tot zaterdag.
@faye jij ook voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk gaat het goed!
@froetie hoe gaat het bij jou? Lopen je testen mooi op? 
 
Hey alison, ik duim nog voor je.
 
Mijn testen lopen langzaam aan op .heb natuurlijk vorige week met de early getest dus nu op de gewone is nog geen knaller te zien maar wel elke dag een iets donkerder streepje. 
 
18 november mijn eerste echo.   Duimen maar 
 
Hallo dames 
II ben nieuw hier ,lees al paar dagen mee ..
Maar zit nu zelf ook echt met twijfels?
K zou de 16 me ovulatie gehad moeten hebben..15de nog geklust...
Ik ben gaan testen op de 16 maar continu nog steeds vandaag niet geen positieve test?
Wel heb ik sinds de 15/16 continu krampjes in mijn buik,alsof ik ongi moet gaan worden  ben ik te laat gaan testen zeker ? Maar die buikpijntjes worden nu na 3 dagen best vervelend... 
Bn bang dat ik nu alleen maar ken wachten op de volgende ronde en kijken wanneer ik omgi ga worden en dan na me ongi maar gelijk beginne met testen ? 
Groetjes in de war 
 
Hi dames,
Wat ik me nog kan herinneren bij de zwangerschap van mijn eerste dochtertje is echt hele erge buikpijn in het begin van de zwangerschap. Zoveel buikpijn dat ik de VK belde en me afvroeg of ik geen miskraam zou krijgen. Het kan dus ook innestelingskramp zijn en het oprekken van de baarmoeder. Ik voel nu ook krampen, vanmorgen best heftig.
Hou de moed er in :) x
 
@gebruiker10063497. ik zou altijd wat eerder beginnen te testen. de krampen kunnen wel komen door de eisprong. ik zou nu nog even doortesten en verder kun je inderdaad voorlopig alleen maar even afwachten. 
Heel veel succes en hopelijk vallen de krampen mee. 
 
@Faye, zolang we geen bloed zien houden we hoop :) ik weet alleen nog van mn vorige zwangerschap dat ik grieperig was en wat gevoelige borsten, zoveel kramp kan ik me niet herinneren. Hopelijk inderdaad een goed teken en rekt de boel lekker op. 
@froetie wauwww 18 november super leuk! lekker genieten van je zwangerschap! 
 
Terug
Bovenaan