Nod rond 22-10

@Froetie, wat onzettend leuk ?, gefeliciteerd! 
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat bij jullie @Alison en Froetie! Leuk om jullie zo stiekem nog even te volgen haha. 
 
Lief kaat dankjewel ?
 
Ik volg jullie in de nods topics ook nog.
Ondertussen heb ik gezien dat je ook zwanger bent .
Wat super!!  gefeliciteerd ?
 
@kaat wat leuk dat je bij ons nog even checkt en wat leuk om te lezen dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd! Hoever ben je nu?
@froetie wauw wat leuk een meisje en fijn dat alles goed is! Ze hadden mijn 13 wk echo te laat ingepland bij bijna 15 wk dus ze hebben hem vervroegd en nu had ik hem afgelopen zaterdag, alles is goed en de nipt was ook helemaal goed. Kan je er inmiddels al lekker van genieten? En iedereen het leuke nieuws al verteld? Wij willen het geslacht deze keer toch ook graag weten dus even kijken wanneer we daarvoor kunnen gaan kijken. Houd je me nog op de hoogte? 
 
Ja ondertussen kan ik gelukkig genieten.
En als ik even twijfel dan kan ik zelf het hartje even luisteren  stelt me dan weer gerust .
Fijn dat bij jou ook alles goed gaat ?en leuk dat jullie ook willen weten wat het word. 
 
Dankje Alison, wij hopen ook dat 2023 ons jaar mag worden. De medische molen houdt voorlopig nog niet op. De afspraken bij de gynaecoloog zijn nu net afgerond en vanaf nu elke ronde bij gynaecoloog op controle of er iets in de baarmoeder gebeurd. Spannend allemaal. 
 
 
Dankjewel @Froetie! 
@Alison, ik ben nu 6,2(3) weken. Ik heb 30 december mijn eerste echo gehad. Werd toen geschat op ongeveer 5,6-6 weken. Wat ook klopt volgens mijn ovulatietesten. We zagen een vruchtzakje met daarin het vruchtje en een beginnende hartactie. Maar goed, ik ben nog niet op het punt dat ik kan genieten, ben nog veel te bang dat er nog wat misgaat na de vmk van sept! Maar jullie berichten klinken ontzettend hoopvol en geeft me toch hoop dat het misschien dit keer wel gewoon goed mag gaan. Heel benieuwd wat het geslacht van jouw kindje gaat zijn Alison! 
 
@kaat-  dit zijn inderdaad echt slopende weken.
Ik ben ze nu zo goed als voorbij morgen 15 weken dus ik kan eindelijk langzaam genieten.
Maar ik heb ook echt weken maanden in angst gezeten.. z'n miskraam doet enorm veel met je !
Wel fijn dat je 1e echo goed was. Dat is al een goed begin ?duimen maar dat het zo door mag gaan 
 
Terug
Bovenaan