NOD rond 22 december wie nog meer

Ik ben precies 28 dagen, en via ovulatietesten kwam ik erachter dat m’n eisprong op de dag nauwkeurig was! 
we zijn vanaf begin april bezig maar heb 9 weken geleden een miskraam gehad op 8,5 week , het kwam niet vanzelf op gang dus met medicijnen, ben tussendoor 1 keer ongesteld geweest na de miskraam dus nu weer in m’n normale patroon zegmaar! Erg spannend allemaal. 
En jullie ? Ook eerste kindje ? 
 
Ohhh wat erg. Hopelijk  zijn jullie snel weer zwanger.  Ik ben begin september gestopt met de pil en ook ons eerste kindje. Had wel verwacht dat het in een keer raak was haha maja nooit aan gedacht  dat je ook moet ontpillen natuurlijk. Als het deze keer niet  raak is ga ik ook een ovulatie test kopen om nog beter mijn cyclus te leren kennen   .

Heb je een aanrader welke ovulatie test fijn en goed is?

 

en ga je ook gelijk  testen op 22 december of wacht je tot je overtijd  bent? Ik had elke keer toen ik ging testen ik net ook op die dag ongesteld  werd dus ga proberen  dit keer iets langer  te wachten  tot ik echt overtijd ben .

 

Vind het zeker spannend en ook niet gedacht  dat ik er zo mee bezig was.  

 
 
Ik hoop ook dat het snel weer lukt en dan zal het nog spannend zijn omdat we bij m’n miskraam eerst een goede echo hadden met een kloppend hartje ... een week later was het mis dus de eerste weken zullen zeker niet zonder zorgen zijn :(
Dat had ik ook in het begin ik dacht hop dat is zo gepiept zegmaar maar je lichaam heeft inderdaad even nodig dus snap helemaal hoe je je voelt , en het is ook heel logisch dat je er mee bezig ben hoor dat heb ik ook , en het is allemaal ook erg spannend! En dan zeggen nog mensen ‘niet mee bezig zijn’ ja erg makkelijk gezegd maar denk stiekem dat dat niemand lukt haha! 
Wij hebben deze ronde voor het eerst de ovulatie testen van clear blue gebruikt (erg duur maar had het er zeker voor over) omdat m’n eerste cyclus na m’n miskraam wel langer duurde dan 28 dagen dus was erg onzeker maar deze ronde was m’n eisprong precies op de dag af volgends m’n kalender goed , ik vond deze ovulatie test ideaal want je ziet op een digitaal display precies wanneer hoe en wat en niet met van die streepjes die onduidelijk zijn want dat is z’n gedoe haha. 
Ik ga 22 dec testen want we hebben 23 dec een feest en heb zoiets als het raak is wil ik niet drinken hihi. 
Snap je helemaal , vind het knap dat je zo geduldig kan wachten, ik vind dat altijd het moeilijkste nog na die eisprong nog 2 weken wachten ... maargoed het moet! 
Wel leuk dat je precies dezelfde dag heb als mij, misschien kunnen we mekaar een beetje op de hoogte houden 
 
Ja lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.  Oke goede tip dan heb wel van meer mensen gehoord dat dat een goede is.  Naja ik zeg nu wel dat ik later ga testen maar ken mezelf haha.
Was er ook een oorzaak waardoor je een miskraam hebt gehad als ik vragen  mag?  Wel fijn dat je jou cyclus kent en dat die gewoon vrij kort is maakt het wachten  iets korter maar stiekem  is het voor iedereen lang. Zal wel een leuk keerst cadeau zijn.  En daar heb je ook wel weer een punt aangezien kerst eraan komt en ik graag  een wijntje lust . Is het mischien beter  het optijd te weten zodat ik niet drink  als het wel raak  is
 
 
Ja lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.  Oke goede tip dan heb wel van meer mensen gehoord dat dat een goede is.  Naja ik zeg nu wel dat ik later ga testen maar ken mezelf haha.
Was er ook een oorzaak waardoor je een miskraam hebt gehad als ik vragen  mag?  Wel fijn dat je jou cyclus kent en dat die gewoon vrij kort is maakt het wachten  iets korter maar stiekem  is het voor iedereen lang. Zal wel een leuk keerst cadeau zijn.  En daar heb je ook wel weer een punt aangezien kerst eraan komt en ik graag  een wijntje lust . Is het mischien beter  het optijd te weten zodat ik niet drink  als het wel raak  is
 
 
Terug
Bovenaan