Ik hoop ook dat het snel weer lukt en dan zal het nog spannend zijn omdat we bij m’n miskraam eerst een goede echo hadden met een kloppend hartje ... een week later was het mis dus de eerste weken zullen zeker niet zonder zorgen zijn

.
Dat had ik ook in het begin ik dacht hop dat is zo gepiept zegmaar maar je lichaam heeft inderdaad even nodig dus snap helemaal hoe je je voelt , en het is ook heel logisch dat je er mee bezig ben hoor dat heb ik ook , en het is allemaal ook erg spannend! En dan zeggen nog mensen ‘niet mee bezig zijn’ ja erg makkelijk gezegd maar denk stiekem dat dat niemand lukt haha!
Wij hebben deze ronde voor het eerst de ovulatie testen van clear blue gebruikt (erg duur maar had het er zeker voor over) omdat m’n eerste cyclus na m’n miskraam wel langer duurde dan 28 dagen dus was erg onzeker maar deze ronde was m’n eisprong precies op de dag af volgends m’n kalender goed , ik vond deze ovulatie test ideaal want je ziet op een digitaal display precies wanneer hoe en wat en niet met van die streepjes die onduidelijk zijn want dat is z’n gedoe haha.
Ik ga 22 dec testen want we hebben 23 dec een feest en heb zoiets als het raak is wil ik niet drinken hihi.
Snap je helemaal , vind het knap dat je zo geduldig kan wachten, ik vind dat altijd het moeilijkste nog na die eisprong nog 2 weken wachten ... maargoed het moet!
Wel leuk dat je precies dezelfde dag heb als mij, misschien kunnen we mekaar een beetje op de hoogte houden