NOD rond 22 december wie nog meer

Oh leuk! Droomhuisje en dan hoort daar natuurlijk een baby in! 
Dat was bij ons ook, we wonen nu 4 jaar samen in ons schattige huisje en daar moet ook een beetje opvulling in komen! 
Nog niet echt heb ik het idee , vind dat altijd moeilijk om te vinden omdat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden, bij m’n andere zwangerschap had ik wel last van onwijs veel puistjes en zere borsten maar dat kan altijd anders heb ik al gehoord ... 
heb jij al iets gemerkt of? 
Ik ga zeker nog een paar dagen werken omdat ik m’n werk te leuk vind maar we hebben wel ook besloten dat er een papa dag komt op een dag dat ik aan het werk ben, werk nu 40 uur en zou dan naar 26 uur ofzo willen. Gelukkig heeft m’n vriend een goede baan en zou dat ook kunnen. 
En bij jullie ? 
En weten er ook mensen dat jullie ‘bezig’ zijn of is het jullie geheimpje ? 
 
Ik heb last van mn tepels die heel gevoelig  zijn en buikpijn maar dat heeft meer met de eisprong  te maken denk ik.
Wat doe je voor werk als ik vragen  mag ?
Ik wil ook nog 3 a 4 dagen gaan werken alleen kan ik dan helaas de functie  niet meer doen die ik nu doe want die kun je alleen met 38 uur doen.
 Mijn moeder weet het (dat weet mijn  vriend niet haha) maar kan altijd goed met der praten dus voor mij vind ik het fijn en een vriendin  van mij die ook sinds april een kleine heeft.  Verder wil ik het nog niemand vertellen. Maar verassen straks als het zover is  
Mijn ouders en zijn ouders worden dan voor de eerste keer opa en oma dus vind dat wel speciaal
Bij mij word het een weekend dag een papa dag omdat  ik de ene week op zondag dan werk en de andere week op zaterdag.  
 
Jaa dat kan vanalles zijn he, moeilijk altijd die symthomen je kan er geen pijl op trekken... 
Ik ben kapster en m’n vriend zit op kantoor bij een groot bedrijf. 
En wat doen jullie voor werk ? 
Fijn dat je het met iemand er over kan hebben he , ook om dingen te delen! 
Bij ons wist een stel het die toevallig ook hun eerste kindje verwacht en voorderst niemand tot m’n miskraam , toen moest ik het helaas aan m’n baas vertellen en heb het toen ook tegen m’n moeder verteld ... omdat ik wist dat ik zo ziek zou worden en in de ziektewet zou gaan een paar dagen. Ook m’n vriend heeft het tegen z’n baas verteld omdat hij mij niet alleen wou laten zitten en heeft zorg verlof opgenomen . 
Dus helaas weten die nu dat we bezig zijn dus daar is de spanning wel een beetje weg maar voor onze broers en zussen weten nog van niks dus dat word leuk! 
Dat is inderdaad wel heel speciaal voor hun voor het eerst opa en oma, en ook al een idee hoe je het tegen die tijd zou gaan vertellen? Vind dat altijd zo leuk om over de reacties na te denken hihi. 
Oh dat is wel leuk en fijn dat je het ook in het weekend zo goed met werk kan combineren scheelt ook weer oppas he! 
 
 
Ik ben assistent shop.manager bij the sting die winkel zul je vast  wel kennen . En mijn vriend is planner  bij een bedrijf dus ook een kantoor baan. 
 
Ahh leukk kapster heb ik ook altijd willen worden  alleen wou steeds met vlagen iets anders waardoor  het dat nooit is geworden. En om dat nu nog te gaan leren zou kunnen maar kost veel energie elke keer modellen mee te nemen . 
 
 Je hebt wel echt een lieve zorgzame vriend zoals ik lees. Fijn om te lezen
 
Ik weet het nog niet precies  heb laatst wel een leuke voorbij zien komen dat het onderin in een kopje staat van je word opa of oma. Aangezien  ze nog weleens op de koffie komen. Had het graag  met kerst vertelt  met iedereen  bij rlkaar maar mocht het raak zijn is het allemaal  nog zo pril dus beter eventjes wachten  nog.
 
Jii al ideeen hoe je het naar buiten  wilt brengen ? 
 
Oook uiteindelijk  plannen voor een 2e  3e of 4e kindje ?
 
Oh alletwee een leuke baan zo te zien, ja net is inderdaad een heftige opleiding door alle modellen enzo maar wel super leuk, werk nu al 4 jaar fulltime voor dezelfde baas en heb ook al m’n eigen klantenkring opgebouwd en zou die zeker niet kunnen missen , denk dat jij dat ook wel heb in de winkel? 
Oh dat is super leuk, ja met de kerst is misschien nog vroeg maar het is ook onwijs leuk om samen met je vriend dit geheimpje te hebben zonder dat iemand het weet , dat hadden wij ook ... vonden het steeds heel spannend om met onze vrienden weg te gaan en dan steeds een lulverhaal op te hangen waarom ik niet dronk , heel grappig allemaal! 
Nog geen idee , heb in mijn familie wel al 3 neefjes en 1 nichtje , de 2 kindjes van m’n broer en 2 van m’n zus en denk dat ik het via hun wil spelen met een lijstje met foto er in ofzo ... m’n moeder denk ik dat die het heel snel door zou hebben dus daar moet ik niet op een verassing regelen haha , die had het bij m’n vorige zwangerschap ook dat m’n moeder het al door had zei ze. 
We willen 2 kinderen (dat zeg ik nu , misschien wel 3 tegen die tijd) maar dat is ideaal met auto en toestanden , we hebben niet z’n heel groot huis maar er zouden prima 2 kindjes bij kunnen. 
En hoeveel kindjes zouden jullie willen? 
En hebben jullie ook dat er veel in de omgeving zwanger zijn? Hier is er een hele babyboom en iedereen is zwanger lijkt het wel haha. 
 
 
Jaaaa haha echt een baby boom  al mijn klasgenootjes hebben er al 1 of zelfs 2. 
Mijn  vriend wou er eerst 1tje maar ik wil er zo graag 2 dus heeft die daar uiteindelijk toch maar aan toe gegeven. Maargoed laten we eerst  1 maar is proberen of dat überhaupt  lukt en hoe we dat vinden.  Maar denk dat die 2e er dan ook komt hoor. 
 
Je bouwt inderdaad wel vaste klanten op. Alleen is het bij the sting zo dat ze je niet te lang in het zelfde filiaal willen  hebben dus dat alles regelmatig doorgroeit of switcht. 
Maar het is zeker een leuke baan en  doe het al 8 jaar.  En hoe hoger je functie is hoe leuker alles word en hoe meer uitdaging er is.
 
Heb wel zoiets van omdat  iedereen om ons heen zwanger  is moet het er toch bij 1 niet lukken en dan denk ik mischien zijn wij dat wel. Die teleurstellingen  maken me wel onzeker. Al zijn we pas net bezig natuurlijk.
 
Ga toevallig dinsdag  na de kapper lang zitten twijfelen maar ga toch maar highlights doen  zit daar al weer zolang over te dubben maar dacht doe is gek :p kan ik me weer ergens anders druk om maken en een beetje mijn gedachte  verzetten  . Mijn haren zijn heilig  haha
Heb  wel even zitten twijfelen  want ben sinds 3 maanden assistent of ik even zou wachteb met een kindje  maar wilde het zo graag en dacht wie weet duurt het nog een half jaar of een jaar en mischien gelijk  raak maar dan zie ik nog maar. Dan heb ik dit wel gedaan  en op mn cv staan.
 
 
 
Wat voor vitamine  pillen slik je eigenlijk  ik lees zoveel. Ik slik zelf alleen foliumzuur van davitamon van die smelt tabletjes. Nog wat tips wat je daarnaast ook nog kan slikken ? 
 
Dat is bij ons ook dus zo , ook overal waar je kijkt loopt er een zwangere vrouw ... dan denk ik lijkt het nou zo of word ik gek hahaha.
Heel goed , je moet zeker met lekkere dingen bezig zijn zoals de kapper dan kan je je gedachten even verzetten en dan duurt het wachten ook niet zo lang 
ja dat snap ik als je z’n mooie functie heb en inderdaad mooi op je CV, en dat kun je dan niet meer omdat je minder gaat werken natuurlijk ? 
 
Ik slik op moment alleen foliumzuur en probeer goed aan m’n fruit e geoente te komen, heb tijdens m’n zwangerschap wel extra vitaminen ingenomen van mamatotaal, die waren wel fijn maar niet goedkoop dus toen m’n miskraam kwam ben ik daar direct mee gestopt .... ze zeggen ook dat eigenlijk alleen foliumzuur prima is en als het dan echt raak is je kan beginnen met vitaminen...
 
 
Terug
Bovenaan