NOD rond 22 december wie nog meer

@bxxxx   hoe voel je je vandaag meid al iets beter ?
 
Thnx raksabaloe   wat vervelend  hoe gaat dat nu in zn werk dan? Om zwanger te worden
Wel via de natuurlijke  weg ? 
 
@iris : ik weet dus niet wanneer mijn ovulatie is :) en aangezien het pas de eerste ronde is wil ik nog niet aan de haal met ovulatietesten. Ik wil dit pas gaan doen als we ruim een half jaar/1 jaar bezig zijn en dan zien we wel verder, maar bedankt in ieder geval! 
Ik heb ook even een mailtje gestuurd voor de app groep, leuk :)
 
 
 
Hoi allemaal,
Wat spannend he! Ik ben nu in de 4e ronde, maar mijn cyclus is nog niet regelmatig.. NOD zou rond de kerstdagen moeten liggen.
Wilde er deze maand vol voor gaan, maar heb nu helaas te maken met een bloeding in het midden van mijn cyclus. Vrees dat ik deze maand wel kan opgeven.. hebben jullie daar last van gehad met het ontpillen? De bloeding is nu al voor de 7e dag, ga komende week toch de huisarts maar eens bellen..
 
Heyy TBx   .  Ik ben sinds september gestopt  met de pil  maar nog nooit een tussen bloedingen  gehad  wel last van lange cyclussen rond de 35 a 38 dagen helaas maar wel heel veel last van het ontpillen gehad in de vorm van ziek  zijn buikpijn hoofdpijn hebben uitslag  in mn gezicht krijgen.
Hopelijk trekken mijn cyclussen nog een beetje bij dat ze iets korter worden . Maar moet zeggen  lees ook weleens dat de menstruatie 3 4 maanden weg blijft naar het stoppen met de pil dus ben blij dat ik het niet zolang heb.
Voor mij is het nu wachten  tot volgend weekend of ik ongesteld  word of niet.
Kzou als ik jou was de dokter bellen als het je niet lekker zit en gewoon even je verhaal vertellen . Is nooit verkeerd   wel vervelend voor je 
 
 
Terug
Bovenaan