NOD rond 22 december wie nog meer

Ja lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.  Oke goede tip dan heb wel van meer mensen gehoord dat dat een goede is.  Naja ik zeg nu wel dat ik later ga testen maar ken mezelf haha.
Was er ook een oorzaak waardoor je een miskraam hebt gehad als ik vragen  mag?  Wel fijn dat je jou cyclus kent en dat die gewoon vrij kort is maakt het wachten  iets korter maar stiekem  is het voor iedereen lang. Zal wel een leuk keerst cadeau zijn.  En daar heb je ook wel weer een punt aangezien kerst eraan komt en ik graag  een wijntje lust . Is het mischien beter  het optijd te weten zodat ik niet drink  als het wel raak  is
 
 
Geen idee wat de oorzaak was , het waren ook 2 vrcubtzakjes waarvan 1 al niet door was gezet en 1 wel dus we waren al een beetje verbaast(eigenlijk een tweeling) maar dolgelukkig dat 1 kindje wel was doorgezet en goed was. Dus had er al niet z’n lekker gevoel over omdat er al iets in m’n buik zat wat niet goed was.... 
Zou zeker een geweldig kerstcadeau zijn maar hoop er niet teveel op want wil m’n kerstdagen er niet door laten verpesten en inderdaad de dagen met een wijntje zit ik dan wel geruster.
wel vervelend dat je cyclus zo lang is , altijd zo geweest ? En hoe staat je vriend/man in dit hele prosess ? Die reageren allemaal anders he die mannen haha 
 
Ik kan me nog herinneren  voor dat ik aan de pil begon  dat het rond de 27 dagen  was  nu 10 jaar verder altijd de pil te hebben geslikt. En 10 jaar ouder is die tot nu toe de keren dat ik ongesteld  ben geweest rond de 35 a 38 . Hopelijk trekt dit nog een beetje  bij.  Moet zegge  dat ik echt wel ziek ben geweest van het ontpillen, wat is dat een rotzooi zeg.
Mijn vriend staat er positief in en wil het ook heel graag maar heeft er niet perse  zn haast in als dat ik heb haha. Wil het gewoon zo graag en hij ook wel maar mannen beleven het toch anders denk ik zoals ik het nu zie. Hij doet tijdens de vruchtbare dagen wel actief  mee hoor haha.
Klussen jullie elke dag dan of om de dag ? 
 
De pil is inderdaad echt rotzooi, moet je nagaan dat je lichaam zo van slag is! M’n vriend zegt ook steeds je gaat niet meer aan die rotzooi achter de zwangerschap , dan zoeken we wel iets anders! 

Misschien veranderd het nog wel wat bij je , of hopelijk ben je snel zwanger natuurljk hihi! En was je misselijk dan ofzo van het ontpillen? Heb dat zelf niet meegemaakt gelukkig ... 

leuk dat je er zo samen ook mee bezig ben , dat is ook alleen maar goed! Mijn vriend vind het heel spannend en zeker na de laatste weken daar is die ook heel verdrietig om geweest en vond het verschrikkelijk om mij zo te zien. 

Wij klussen om de dag maar als we zin hebben doen we het ook wel eens iedere dag, ligt eraan , wil niet dat het verplichte nummers worden maar ben me er zeker van bewust dat er eigenlijk een dag tussen moet zitten en rond de vruchtbare periode proberen we daar wel rekening mee te houden maar ja soms hebben we nou eenmaal zin in een extra pleziertje haha. We hebben het wel vorige week precies op de ovulatiedag gedaan dus wie weet.

En jullie ? 
 
Wij klussen zoveel mogelijk in deze periode soms een dagje ertussen.  
Ahh dat is super fijn dat je man/vriend zich zo om je bekommert  tis ook niet niks een kindje  verliezen. Doet veel met je 
 
Ja ik was heel misselijk en had een buik waar je u tegen zegt  zo opgezet het leek net of die op ontploffen stond kon er gewoon niet van slapen zo gespannen dat mijn buik aanvoelde  vooral van binnen en of die niet meer strakker kon.  Ook veel last van steken en hoofdpijn.  Maarja dan snapje wel dat ik dacht dat ik zwanger was.
Moet zeggen nu ik mijn vruchtbare dagen heb gehad ik ook 3 dagen weer een rqre buikpijn heb gehad  die ik niet kan plaatsen. Maar dat zal vast wel de eisprong buikpijn zijn omdat ik die buikpijn heb sinds ik gestopt  ben met de pil op mijn vruchtbare  dagen.
Zit ook nog te twijfelen na mijn zwangerschap  nog aan de pil te gaan ook omdat  we ooit een 2e willen en om dan weer te ontpillen zie ik niet zitten. 
Hoe oud zijn jij en je man/vriend ?
 
Poeh wat een toestand , dat snap ik helemaal dat je dan denkt dat je zwanger ben ... al die symthomen ga je ook vanalles denken. 
Denk als je nu iets voelt dat je niet precies weet hoe en wat . 
Ik ben 24 en m’n vriend 27 , we zijn 9 jaar samen dus we waren toe (al een tijdje) aan een nieuwe spannende stap samen.
en jullie ? 
 
Ik en mijn vriend zijn allebei 26  en 3 jaar samen. In april  klaar met verbouwen van ons droom huisje hihi dus nu ook wel toe aan een nieuwe stap.  
Heb jij al iets van symptomen?  Of dat nog niet echt? 
 En er al over nagedacht  als de kleine er ooit is ga je dan fulltime mama worden of juist nog een paar daagjes werken ? 
 
Vind dat altijd wel interessant hoe mensen daar in staan 
 
 
Terug
Bovenaan