NOD rond 22 december wie nog meer

Klopt minder werken  kan niet met die functie  maargoed eerst maar is zien of het lukt en dan zie ik wel weer verder
 
Ik eet ook veel fruit en groente en slik alleen foliumzuur
 
Het weer een beetje overleeft  vandaag ?
 
 
 
Ja vandaag goed overleefd , heel raar maar ben al heel de avond misselijk en niet lekker ... opkomend griepje misschien? Geloof nooit dat je 5 dagen na de eisprong al iets kan merken? 
Hoe is het bij jou? 
 
Oeii. Ik heb niet echt  ergens  last van.  Weet eerlijk gezegt ook niet wanneer je iets gaat voelen.  Hopelijk zet het niet door dat je ziek word.  Het weer is er wel naar helaas.
En laten  we hopen  dat het wel de symptomen  zijn hihi
 
Oeii. Ik heb niet echt  ergens  last van.  Weet eerlijk gezegt ook niet wanneer je iets gaat voelen.  Hopelijk zet het niet door dat je ziek word.  Het weer is er wel naar helaas.
En laten  we hopen  dat het wel de symptomen  zijn hihi
 
Hoe zit jij op dit forum ik gewoon  via de site zelf alleen krijg dan geen meldingen vab reacties  ook niet als ik de app heb. En moet dit onderwerp terug zoeken  elke keer 
 
Ja het is idd rot weer je zou er ziek van worden dus daarom richt ik me daar maar op dan kan het alleen maar meevallen! 
Ja ook gewoon via de site en inderdaad steeds terug zoeken ... heel irritant! 
 
 
Hoi Dames,
Mag ik ook gezellig meekletsen?
Mijn NOD heb ik op 19 december maar kan ook zo 22 december zijn aangezien ik redelijk onregelmatig heb. Zo tussen de 38 en 42 dagen zucht...
Ik heb niet echt symptomen denk ik behalve dat ik echt super erge last heb van rommelige darmen (ze zijn ook opgezet), soms heeeele lichte vlagen van misselijkheid en soms licht in mijn hoofd. Oh en ook aan de zijkanten van mijn onderbuik menstruatie-achtige krampen, maar dat heb ik al 1,5 week ofzo?
Wij gaan ook voor ons eerste kindje en dit is de eerste ronde :) We hopen uiteraard dat het direct raak is, en ergens zegt me gevoel ook dat het zo is maar ik wil mezelf niet gek maken.
Ik heb afgelopen maart mijn mirena spiraal laten verwijderen.
 
Heyy kimkay welkom tuurlijk mag je mee kletsen.  
Ahh jij ook al zulke lange cyclussen .  Die van mij ook 35 dagen  ongeveer echt valen. 
Spannend wanneer ben je van plan om te testen
 Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ok regelmatig veel buikpijj en last van me darmen een gevoel  die ik niet kan plaatsen.  Daarom is het ook zo verleidelijk elke keer te denken ohh ben zwanger.  Hopelijk gebeurd het snel
 
Terug
Bovenaan