NOD rond 22 december wie nog meer

Gezellig :)
 
Ja balen he die lange cyclussen, ik vind het ook frustrerend hoor. 
Daardoor weet ik ook niet zo goed wanneer ik nou moet beginnen met testen eigenlijk heel eerlijk gezegd. Misschien pas als ik op dag 45 zit, gewoon voor de zekerheid. Het liefste doe ik het nu al haha.
Wanneer ga jij testen?
En ik snap precies wat je bedoeld dat je denkt ohh ik ben zwanger. Ik had ook niet gedacht dat het me zo zou bezig houden als ik heel eerlijk ben. Ik wil erg graag mama worden maar dat ik me er zo op zou focussen had ik niet gedacht !
 
Hoi Dames!
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Iris, 25 jaar, werk bij een gemeente en 5 jaar samen met mijn man, hij is 33 en werkt bij een transport bedrijf. Wij zijn nu 1.5 jaar bezig. Afgelopen september is er bij mij PCOS vastgesteld. Helaas hebben wij de vorige ronde een miskraam gehad. Ik heb dit weekend mijn eisprong gehad, dus ik verwacht dat mijn NOD 21-23 december is. Mocht het deze ronde niet lukken dan mogen we beginnen met hormonen.
@NicolleB; ik zag je vraag over ovulatietesten. Zelf gebruik ik de ovulatietesten van de Kruidvat. Ik sfeer er bij. Vind je het niet al vroeg om gelijk met ovulatietesten te beginnen?
@Bxxxx O wat verschrikkelijk! Wat lijkt mij dat erg dat je het hartje hebt gehoord en dat het daarna mis gaat!
Welke zwangerschaptesten gebruik jij? Ik gebruik die van de kruidvat 2 voor 5. Die zijn het meest gevoelig.
@KimKay; je nod is +- 14 dagen na je ovulatie, dus als je weet wanneer je ovulatie is.. 
Vinden jullie het misschien leuk om een whatsapp groep te beginnen? Ik zit al in een ouders van nu whatsappgroep. Alleen zijn die nu allemaal zwanger. Daardoor mis ik nu gewoon wat aansluiting in die groep. Je mag mij mailen op": irisht92@gmail.com en dan begin ik een nieuwe groep.
Groetjes Iris. 
 
@kimkay  ik testen elke  keer te vroeg  en werd dan die dag ongesteld. Dus heb me nu voorgenomen pas te testen als ik een paar dagen over de 22 december ben. Ben benieuwd  hoelang ik het volhoud.  Vind het allemaal nog vrij lastig omdat ik een beginnertje ben ahahaha
 
@irisHT  mischien is het inderdaad vroeg voor een ovulatie test  maar vind het gewoon fijn om mijn cyclus te leren kennen dat ik niet  2 weken lang alleen maar zit te denken moet klussen moer klussen  dan kan ik het net iets fijner maken. Maja eerst maar is afwachten  dese ronde en anders volgend  jaar nieuwe  rondes nieuwe kansen 
Jij bent al een tijdje bezig zie ik  hopelijk  lukt het gauw bij jullie. Kun je het na mate je langer bezig bent beter van je af zetten?  Of zit je er nog steeds dagelijks mee ? 
 
 
 
Leuk allemaal nieuwe! 
Heb een mail gestuurd voor de Whatsapp groep , misschien leuk om daar met z’n 4e verder te kletsen! 
 
 
@kimkay
wat spannend zo de eerste ronde weet nog wel dat ik ook heel snel hoopte dat het raak was! 
Maar het kan allemaal hoor en het zijn wel veel symthomen voor een zwangerschap dus zal spannend zijn om nog te wachten tot de 19e, gezellig dat je meekletst! 
 
Hoi allen,
Ook ik heb mijn NOD op 22 december.
Bij mij is enige tijd geleden ook PCOS vastgesteld en kort daarna ben ik begonnen aan de hormonen. Helaas heeft dat tot op heden nog niet geholpen. Afgelopen maand heb ik een extra verhoogde dosis gekregen dus vind het nu wel heel spannend! Donderdag moet ik bloedprikken om mijn waardes te laten bepalen en de 21e krijg ik daar uitslag van. Ik hoop op goed nieuws (het liefste natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik zou al heel blij zijn om te weten dat de hormonen zijn aangeslagen).
@Nicolle B PCOS (polycysteus ovarium syndroom) is een aandoening waarbij de eierstokken heel veel vochtblaasjes (cysten) bevatten. Hierdoor worden er geen goede eitjes worden geproduceerd. Ook is er een vaak dysbalans in de hormoonhuishouding waardoor er mede geen eisprong is. En tsjah, zonder eisprong is het natuurlijk heel moeilijk zwanger worden. 
 
Groetjes Raksha
 
 
 
 
Terug
Bovenaan