Nod rond 22 januari

Hallo dames,
Ik meld me ook bij jullie. Mijn nod zou 22 januari moeten zijn. Afgelopen weekend vruchtbare periode gehad, zondag echt een overtuigend positieve ovulatie test. Dus het wachten wordt weer zenuwslopend. Dit wordt onze 3e ronde dat we serieus proberen. Ik ben overigens wel al meer dan een jaar gestopt met de pil omdat ik deze niet meer zo goed verdroeg na mijn spiraal. 
Moet komende week alsnog naar de gynaecoloog. Ik heb in het verleden wel eens cystes op de eierstokken gehad waarvoor we even extra controle doen omdat ik na mijn laatste ovulatie 3 weken heb moeten wachten op menstruatie. 
Er werd getwijfeld of het niet komt doordat ik de maand ervoor vermoedelijk een vroege miskraam gehad heb, de huisarts wilde mede daardoor het Zekere voor het onzekere nemen en een controle laten uitvoeren.  
 
 
 
Ha dames, 
Ik sluit me ook aan! Gisteren eisprong gehad, had dinsdag opeens een positieve ovulatietest in mn handen! Vorige cyclus was 35 dagen dus we hadden er nog niet echt op gerekend :p! Nu de 25e als NOD datum aangehouden.. 
Ben zo benieuwd! Wordt voor ons ronde 2. Ik merk wel dat ik tot nog toe wat kalmer onder alles ben en wat rustiger in mn hoofd. En dat vind ik toch eigenlijk ook wel heerlijk! Vorige ronde dacht ik echt van alles te voelen enzo en daar maakte ik mezelf behoorlijk gek mee! 
Hoe is het nu bij jullie? 
Groetjes Danielle
 
Leuke meevaller dus Daniëlle! Zijn jullie meteen met ovulatie testen begonnen? Ik twijfel er over maar ben dan bang dat alles meteen zo 'gedwongen' (niet het woord wat ik eigenlijk zoek) wordt... Of toch zekere voor t onzekere en meteen testen? Welke test gebruiken jullie?
 
wij gebruiken alleen de ovulatie test als we willen gaan 'klussen'anders word het zo geforceert(een moetje).
Maar dan weet je wel meteen of het misschien extra 'raak' kan zijn.
 
ik heb veel last van slijmerige afscheiding.. veel oprispingen, maagzuur, vet irritant. ook heel erg misselijk, snel honger, heeel erg moe, geen energie. Als ik al energie heb is het s middags een paar uurtjes, pijn in mijn onderrug. 
Ik had voor ik ongesteld word 'bruine' afscheiding. en toen maar 3 dagen ongesteldheid. (tenminste dat denk ik ) Maar normaal heb ik veel langere menstruatie 6/7 dagen. En na die 3 dagen nog 1/2 dagen bruine afscheiding.
Vorige week nog een test gedaan maar negatief, mega wit. Ik heb al 2 weken last van deze klachten.
ik weet niet wat ik moet..
 
 
 
Gezellig nog meer lotgenootjes :)
Voor een ieder hartstikke spannend! Snap je wel Mbt ovulatietesten, ik ben ook niet voornemens die meteen te gebruiken, probeer zo goed mogelijk Mn lichaams signalen op te pikken. Als dat elke cyclus zo gaat als nu lijkt het wel heel duidelijk te zijn in signalen met eiwit achtig slijmvlies en enorm hoog libido around the day.
Ik moet zeggen ik ben zelf momenteel niet zo lekker. Heb nu al 2/3 dagen enorm last met eten, eet liever gewoon niks en heb continu het gevoel alsof ik een meloen heb gegeten enorm opgeblazen, zelfs mee opgestaan vanmorgen☹️

Wellicht buikgriepje around ,... hoop dat t snel stopt want wordt er inmiddels gek van. En stiekem natuurlijk ergens in je achterhoofd het zal toch niet,...
 
Kikki, wat een lastige situatie voor jou ook met zoveel klachten die je niet kan plaatsen. Kan het nog een reactie zijn op het stoppen met de pil of is dat voor jou al telang terug ? 
@Danielle en Sharon, hebben jullie ook de pil geslikt?

 
 
 
@Bess, wij zijn idd gelijk met ovulatietesten (clear blue) begonnen.
@ Lietje, ik heb niet de pil geslikt, maar 5,5 jaar een spiraal gehad. 
Om die reden ook gelijk begonnen met ovulatietesten. Ik wist niet wat voor cyclus ik zou hebben na het verwijderen van de spiraal, en hoopte op die manier gewoon enigszins duidelijkheid te krijgen van mijn cyclus. Ik werd heel onzeker van het niet weten. Ik heb het dus ook nooit als "gedwongen" klussen ervaren, maarja, daar speel je vooral samen de grootste rol in toch :)
Maar op het moment dat je je LH piek hebt duurt het ongeveer nog 24-36 uur voor je eisprong er is, dus eigenlijk ben je dan vrij laat als je dan nog moet gaan klussen. 
Wat mijn huisarts ook al zei, gewoon om de dag klussen is het beste :)
 
@ Danielle Dat heb ik dus ook, dat onzekere. Misschien toch maar een test halen om te zien of mijn app de goede dag aangeeft als ovulatie. Als dat regelmatig is geeft dat toch ook weer rust.
@Kiki Misschien toch even langs de HA als die klachten blijven? Is hij/zij op de hoogte dat je zwanger probeert te worden?
 
Terug
Bovenaan