NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Jeetje vervelend he die onzekerheid! Ik was ook 5 dagen overtijd dus misschien komt het nog bij je (hoop het natuurlijk niet voor je!) Zou ook kunnen dat het door de miskraam komt die we gehad hebben he, dat onze lichamen nog een beetje van slag zijn.
Hou je me op de hoogte??
 
Ja echt heel erg vervelend. Wil nu gewoon door naar de volgende ronde. Zal je zien als ik vrijdag op vakantie ga dat het dan doorzet haha. Ik hou je op de hoogte! 
 
pff ja zal je net zien idd als je op vakantie gaat...
Ik snap ook helemaal niks van mijn menstruatie deze keer. Normaal lig ik krom van de pijn, dit keer heb ik nog geen krampje gevoeld als ik zou willen kan ik de hele dag met een mini tampon doen en dan zal die nog niet vol zitten, wat ik natuurlijk niet doe! Ik had dit 2 weken voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was precies hetzelfde. Toen dacht ik veel te vroeg ongesteld te zijn geworden. Dus ergens heb ik nu weer hoop dat ik gewoon een late ei heb gehad en ik nu een innesteling heb... 
Wat vind ik dit vervelend zeg, waarom worden we niet gewoon meteen zwanger!!! Kan dan zo gefrustreerd raken als iemand zegt oh ja bij mij was het een ongelukje, en wij maar ons best doen... 
Zo even m’n frustratie kwijt hoor!! Hoop dat je niet ongesteld wordt en je volgende week mooi positief test Kimberly!!
 
Nou erz, misschien dat je dan toch zwanger bent!! Ik hoop het voor je! Hier nog steeds geen teken van een ongesteldheid, we wachten af. 
Ja haha ik geloof niet zo in ongelukjes. Als ik zie hoeveel moeite we moeten doen, gaat een ongelukje er bij mij niet in. Denk wel dat als het straks gelukt is, we het wel enorm waarderen. 
 
Het heeft bij mij toch doorgezet, ben al bijna een week ongesteld nu en het wordt alleen maar meer haha..
Hoe gaat het bij jou Kimberly? Al ongesteld of een positieve test of geen van beide?? Hoop op goed nieuws!
 
Ik denk dat ik dus helemaal niet ongesteld was, maar dat het mijn innestelingsbloeding is geweest!! Ik had ineens rare dingetjes, dus dacht even een test doen, en ja hoor..... POSITIEF!!!! Hoop echt heel erg dat het blijft zitten! Heb 28 november een miskraam gehad, dus spannend nog allemaal!! 
 
Terug
Bovenaan