NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Even een update van mij. Ben net naar toilet geweest en ja hoor ik ben ongesteld ?. Ik wens dat het voor jullie wel een goede nieuws worden. Ik blijf jullie volgen. Kusjes allemaal?
 
Ik hoop het voor je erz! 
Wat ontzettend jammer piarose, volgende keer beter. 
Ik denk dat ik ongesteld ga worden een deze dagen. Voel dat het eraan zit te komen helaas. 
@klojo, misschien is het een innestelingsbloeding wat je gehad hebt?? Spannend!! 
 
Hey dames,
Ah wat jammer piarose! Hopen dat je snel een mooie test hebt!
Heb het gister toch niet kunnen laten en heb een test gedaan maar helaas was deze negatief.. Maar toch nog steeds niet ongesteld. Misschien morgen even de 2v5 van kruidvat halen die zijn heel gevoelig. 
Kimmmberly hoe is het nu bij jou?
 
Ik heb ook een test gedaan haha, ook negatief helaas! Ook nog niet ongesteld. Voel mezelf totaal niet zwanger dus het zal wel komen een deze dagen, ik hou je op de hoogte! Heb ook veel afscheiding, heb ik normaal alleen rond m’n eisprong! 
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Kimmmberly ik heb niet meer getest en ben gister ongesteld geworden helaas. Althans zo lijkt het want het zet nog niet echt door. Hoe gaat het bij jou?
 
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. snap er niks van. Blijf negatief testen, voel me ook totaal niet zwanger. We wachten maar af! 
 
Terug
Bovenaan