NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Nou vandaag m’n NOD maar nog helemaal geen teken van een naderende menstruatie! Wel heb ik heeeeele gevoelig tepels! Doet al pijn als ik er langs ga! En sinds gister heel veel witte afscheiding... Vind het nu wel heel moeilijk om niet te gaan testen, maar ik doe het niet want als ie negatief is dan ben ik vanavond niet heel vrolijk denk ik... En extra moeilijk omdat mijn schoonzusje zwanger is en ik dat dan moet aanzien.
Hoe is het bij jullie?
 
Spannend!!! Ik heb alleen veel witte afscheiding wat ik normaal nooit heb, verder heb ik echt nergens last van dus we gaan het zien.. wanneer ga je testen erz? 
 
Hoi hoi!
Ik ben Sarah en wil ook graag meepraten. Mijn NOD was op 25 dec. Maar nog niet ongesteld. Ben bang voor teleurstelling. Heb alleen erg gevoelige tepels en borsten en beetje strak in mijn onderbuik. Ben echt benieuwd. Ik hoop dat het voor jullie dat het deze keer raak zijn. 
 
Spannend piarose. Een uitblijvende menstruatie is natuurlijk altijd een goed teken. Spannend hoor! Ga je een testje doen of wacht je daar nog even mee? 
 
Volgens mij wacht ik nog even. Heb ook trouwens geen test thuis? ik heb al 2 prachtige dochters van 8 en 2.5 jaar. Als ik dn zwanger zou zijn is het een bonus want ik heb heel endometriose en daardoor moeilijk om zwanger te worden. Mijn dochters zijn mijn MIRACLES?
 
Ik probeer het tot vrijdag uit te stellen om te gaan testen maar weet niet of dat lukt. Ik heb af en toe dat ik denk ja nu ben ik ongesteld geworden maar dan was het gewoon weer veel witte afscheiding (sorry)
Het kan ook zomaar zijn dat mijn cyclus helemaal anders is door de miskraam.. Ben wel blij dat ik gewoon moet werken dan heb je geen tijd om erover na te denken.
Succes jullie en ik hou jullie op de hoogte!
 
Daar ben ik weer. Update hier is dat ik gisteren en vandaag heeeeel licht wat roze heb afgeveegd. Niet noemenswaardig. 
Ik dacht; toch maar even kijken wanneer mijn NOD is. Warempel is deze pas over 5 dagen.. 
Opnieuw weer even afwachten of het doorzet. Had vandaag wel een volle tampon verwacht maar zelfs het topje zat nog niet eens vol ?
 
Welkom Sarah! Ik ben benieuwd wanneer we hier de eerste positieve verhalen lezen ?
 
Terug
Bovenaan