NOD rond 25 februari, wie nog meer?

Hoi,

Nou, vandaag een week overtijd en heb alleen maar negatieve testen gehad vanaf 21 februari, alleen een test bij de HA op deze dag was positief. Een paar uur later gaf bij mij de test weer negatief aan.
Ben vandaag nog een keer langs de HA geweest en nu had ik ook daar een negatieve test ??!! De RD zijn er nog steeds niet, en waarom ik vorige week woensdag bij de HA wel een positieve test had?.........het is me ook een raadsel.
Ik moet nu nog 2 weken afwachten en als de RD er dan nog steeds niet zijn moet ik weer naar de HA. Ze gaan dan het bloed controleren.......weer afwachten dus. Zit nu dus al op dag 43 !

groetjes Jos78

Bij mij zijn de RD gisteren geariveerd.
Precies 14 dagen na mijn ei.
De afgelopen ronde was 34 dagen, dus mijn volgende NOD is pas 2 april, als het tenminste weer 34 dagen duurt.

Meid sterkte, wel vervelend zeg, eerst een positieve en dan een negatieve test.

hoi!
Mijn nod was afgelopen maandag dus 26 feb. Spannend! Voel nog niks aankomenqua  dus ik duim me rot...... liefs laura

nou.... vanochtend totaal onderwacht... de ... balen. ben blij dat ik gisterenavond die test niet heb gedaan (zat te twijfelen, maar heb mezelf gedwongen tot minimaal het weekend wachten, maar goed ook...). op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan