NOD rond 25 februari, wie nog meer?

haha stout zeg,

praat met hem erover, en stel hem gewoon de vraag, wat ie er van vind als je zwanger blijkt..

er bestaat geen voorbehoedsmiddel dat 100% tegen zwangerschap beschermt dus die vraag is terecht..

Ik wil dit weekend met hem gaan praten, vooral omdat we in december hadden besloten na de carnaval voor het eggie te gaan.
Dat zou dus nu ongeveer zijn.

nou komt dat zo mooie even uit;) jij hebt zondag je nod toch? als je niet ongi word wanneer ben jij van plan om te testen?

Als ik uitga van een cyclus van 32 dagen heb ik inderdaad zondag mijn nod.
Maar omdat ik de 13e pas een positieve ovu-test had, kan het ook nog wel wat later zijn.
Ik wil proberen om in ieder geval te wachten met testen tot dinsdag.

Probleem is dat ik 3 testen mat-care testen in huis heb, dus de verleiding is wel erg groot om al eerder te testen.

Vandaag heb ik een gesprek gehad met mijn vriend.
Ik heb hem gevraagd of hij een maand kan noemen waarin hij denkt wel voor het eggie te willen gaan.
Ik heb dan iets waar ik naartoe kan leven, want dat afwachten iedere maand is ook erg vervelend.
Het is de bedoeling dat we ons dan allebei aan de afspraak houden, maar als hij toch al eerder wil kan hij dat aangeven.
Ik wil intussen proberen er niet teveel over te praten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem aan het pushen ben.
Hij heeft nog geen maand genoemd, want hij wil er nog even over nadenken.

Groetjes, mickey

lijkt me niet makkelijk zo'n gesprek te moeten beginnen.
ik hoop voor je dat hij er snel een beslissing over heeft genomen.

groetjes!

Vandaag is dan (uitgegaan van 32 dagen) mijn nod.
Op dit moment is er nog niks te bekennen, alleen wat buikkrampjes.
Normaal zijn de  er 's morgens al.
Ik ga er maar vanuit, gezien de positieve ovu-test de 13e, dat mijn nod verplaatst is naar a.s dinsdag.
Dat zou ik wel jammer vinden, want dan haaft deze cyclus weer langer geduurd.

Andere meiden die nu rond hun nod zitten ook veel succes/sterkte.

Groejes Mickey

De dag is bijna voorbij, en nog geen .
Het enige wat ik ernu over kan zeggen is dat ik helaas weer een langere cyclus heb

Hoopte stiekem dat ik nu we regelmatig zou zijn.

Maar afwachten wat er morgen gebeurd.

Groetjes, Mickey

Terug
Bovenaan