NOD rond 25 februari, wie nog meer?

Hoi,

Ik heb zelf allerlei vage klachten.
Denk dat het komt omdat mijn ongi eraan komt.
We hebben het deze ronde wel 2 keer "onveilig" gedaan, maar dat was niet rond mijn ei (denk ik)

Ff zeuren: pijnlijke (.)(.), wat vaker plassen, ontzettende snoepdrang en branderig gevoel van onderen

Volgend mij heeft mijn lijf me voor de gek.

nou het kan 2 kanten op meid, vergeet niet dat sperma lang kan overleven in de vrouw, en ik weet niet of je ovutesten gebruikt of temperatuurd?? is dat niet zo dan weet je niet wanneer je ei is  niet leke vrouw heeft 14 dagen voor de menstruatie haar eitje, mijn vriendin die ook probeert zwanger te worden , 16 dagen voor nod en ik 12 dagen voor mijn nod, dus

Liefs Iris

ojee, dus als mijn nod 12 na mijn ei kan ik dus toch zwanger zijn.

ja dat kan zeker,

maar dat vind je vast niet erg toch als het zo is

Liefs Iris

Nee, natuurlijk vind ik dat niet erg, al weet ik niet hoe mijn vriend er over zal denken.
We zijn namelijk nog niet voor het eggie bezig, en hij twijfeld nog.

Ik ga er maar vanuit dat ik me al die kwaaltjes inbeeld, maar stiekem hoop ik ook wel een beetje dat het toch raak is.
Waren we maar een paar dagen verder, dan had ik misschien meer zekerheid.

ohw ja das vervelend, maar als hij er nog niet over uit is, waarom zou hij dan wel onveilig vrijen met je?
zo kun je het ook stellen,

Liefs Iris.. houden we elkaar op de hoogte want ben zeer beneiuwd

hoi mickey,

word het onverwachts toch nog spannend voor je.
zou je vriend het erg vinden als je toch zwanger bent?
mijn vriend wilde eerst ook geen kinderen, maar nu gelukkig wel.
ik ben nu bezig voor de tweede ronde en 1 dag over tijd.
ik heb helemaal nergens last van.
heb normaal heel veel menstruatie pijn, wel vreemd dus.
als mijn ongi niet komt ga ik maandag een test doen.
succes er mee.

groetjes kwinty.

Tja, waarom doen we het dan zonder, laten we het erop houden dat er beide keren drank in het spel was.
Een beetje gemeen van mij misschien, maar de laatste keer wist ik hel goed dat we het zonder deden, alleen ga ik ervan uit dat dat geen gevolgen kan hebben, omdat dat afgelopen dinsdag is geweest, dus een week na mijn ei.

Terug
Bovenaan