Hoi fleur,
Jeetje spannend zeg.Hoop dat de test toch uiteindelijk pos. gaat worden.Hoop niet dat je lichaam je door de stress nu in de maling houdt en je ongesteldheid wegblijft.
Spuiten is indd. wel heftig ja,maar ben eerlijk gezegd wel heel blij dat ik er nu eindelijk mee mag beginnen.Als het aan mij had gelegen had ik de 1ste keer al met hormonen gehad.
Nu achteraf heb ik het idee dat al deze maanden dat het niet gelukt is zo verloren zijn.
Zit nu alweer over 6mnd een jaar na KO ook een jaar dan nadat endometriose weg is gehaald en dus weer terug kan zijn.
Des te meer druk ligt er bij ons op dat het nu wel moet lukken binnen een half jaar zeg maar.
Heb nu nog geen bijwerkingen van de spuit,maar heb er ook nog maar 1 gehad natuurlijk.Zal dat pas denk ik over paar dagen gaan merken.
Zitten wel bijwerkingen aan zoals stemmingswisselingen,vermoeidheid,gespannen borsten,hoofd en buikpijn dus ben benieuwd wat ik kan verwachten,maar ja het is dan maar zo.
Heb er alles voor over om een kindje te krijgen.
Ik blijf voor je duimen hoor fleur dat je over een paar dagen toch een pos. test in handen hebt.
Hoeveel dagen ben je nu overttijd??
gr suusje