NOD rond de kerst

Hey meiden spannend weer. Ik hoop dat jullie ook fijne dagen hebben gehad met familie ondanks de spanning? Ik wel, 3 dagen kerst gevierd met ouders, waarvan 1 hier. Erg gezellig geweest.

Sterkte dames, duim weer mee.
wenser

Fleur, jammer van je negatieve test. Hoeft nog niks te zeggen, maar het is natuurlijk een teleurstelling. Het kan zijn dat het HSG-niveau nog iets te laag is.
Sterkte.
wenser

Hallo meiden,

Helaas ben ik afgelopen zondag ongesteld geworden.IUI4 dus weer mislukt.Ben wel blij dat het met kerstdagen niet heeft verpest en het dus een dag later kwam.Al had ik toch wel een beetje hoop doordat ik al 2dg overttijd was,maar helaas.
Nu alweer bezig met volgende ronde.Vandaag gestart met spuiten menopur.Nu tot zondag dagelijk spuiten en dan zondag weer naar zh voor echo.Waarschijnlijk begin volg. week iuinr 5.Ik hoop dat er door die menopur niet teveel eitjes gaan rijpen,want dan gaat het deze maand niet door.
Ben wel blij dat de kans van slagen nu weer iets verhoogd wordt door de hormonen.Hopelijk is dit zetje voldoende.

Fleur@Hoe gaat het nu met je?Ik zie dat je gisteren hebt getest,maar test negatief was.Ben je nu wel al ongesteld geworden?Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest.
Ik duim voor je meid!!

Gr suusje

@ suusje :zondag negatief,vandaag weer negatief.Daar word ik zo onzeker van.Ik zal best weer ongesteld worden,had laatst een keer een cyclus van 42 dagen,terwijl ik normaal regelmatig ben.Hoop niet dat het weer zo lang gaat duren.

Wel heftig zeg dat spuiten.Heb je daar ook bijwerkingen van? Dus je IUI in het nieuwe jaar...2010 is een mooi jaar om zwanger te worden!!Sterkte,
groetjes Fleur

Suusje, wat balen weer. Zeker omdat je overtijd was. Dan wordt de hoop ineens neergeslagen. Ik hoop dat de hormonen deze maand je gaan helpen.

Fleur: sterkte met wachten. Wat vervelend zeg, die onregelmatigeheid.

sterkte wenser

Hoi fleur,

Jeetje spannend zeg.Hoop dat de test toch uiteindelijk pos. gaat worden.Hoop niet dat je lichaam je door de stress nu in de maling houdt en je ongesteldheid wegblijft.

Spuiten is indd. wel heftig ja,maar ben eerlijk gezegd wel heel blij dat ik er nu eindelijk mee mag beginnen.Als het aan mij had gelegen had ik de 1ste keer al met hormonen gehad.
Nu achteraf heb ik het idee dat al deze maanden dat het niet gelukt is zo verloren zijn.
Zit nu alweer over 6mnd een jaar na KO ook een jaar dan nadat endometriose weg is gehaald en dus weer terug kan zijn.
Des te meer druk ligt er bij ons op dat het nu wel moet lukken binnen een half jaar zeg maar.

Heb nu nog geen bijwerkingen van de spuit,maar heb er ook nog maar 1 gehad natuurlijk.Zal dat pas denk ik over paar dagen gaan merken.
Zitten wel bijwerkingen aan zoals stemmingswisselingen,vermoeidheid,gespannen borsten,hoofd en buikpijn dus ben benieuwd wat ik kan verwachten,maar ja het is dan maar zo.
Heb er alles voor over om een kindje te krijgen.

Ik blijf voor je duimen hoor fleur dat je over een paar dagen toch een pos. test in handen hebt.
Hoeveel dagen ben je nu overttijd??

gr suusje

hoi suusje,
lekkere bijverschijnselen,alsof je zwanger bent.
Maar snap wat je bedoelt als je zegt dat je er alles voor over hebt.
Hopelijk krijg je niet te veel last van de bijwerkingen.
Hier nog steeds geen ongesteldheid.Ik moet zeggen dat ik ook niet meer getest heb. Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben,volgens mij zit mijn eigen lijf me weer eens voor de gek te houden. Ik wacht het maar weer af.Gelukkig was het vandaag op mijn werk lekker druk (morgen waarschijnlijk ook) dus dan heb ik afleiding. Ik laat nog even weten hoe het afloopt.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan