NOD rond de kerst

Hey meiden,

@ Fleur: ja, ik vind het wel fijn dat er straks wat meer duidelijkheid gaat komen. Al vind ik het wel heel spannend, en heb ik soms zoiets van; ik wil daar helemaal niet heen en alles laten uitpluizen.
Hadden jullie nou ook al onderzoeken gehad enz? of gaat dat binnekort gebeuren, heb je verhaal wel ergens gelzen maar weet het niet meer goed :-$

@ suusje: bedankt voor je uitleg, zo heb ik wat beter n beeld ja...pff..best wel vaak naar het ziekenhuis dus! voor ons is het wel 40-50 min. rijden...maargoed hopelijk wel te omzijlen met mn werk. Ik wil het niet graag aan mn collega's vertellen eigenlijk. Een collega weet er van. maar de gene waar ik het nauwste mee samen werk niet.
Ja, misschien moet ik me daar inderdaad maar niet teveel op fixeren wat er staat op die site...wij hopen gewoon nog erg op IUI, maar als dat niet veel zin hebt, wil je daar ook niet aan gaan beginnen.

We gaan nu 3 feb. naar de kliniek voor t eerste gesprek (en onderzoeken?). Ik vind het wel spannend, ben bang dat er bij mij ook nog van alles gevonden wordt wat niet goed werkt ;-) :-S

Met hoeveel eitjes lassen ze het eigenlijk af...? bij overstumilatie komen er echt heel veel of niet?

Hebben jullie daar zelf nog inspraak in gehad of je met hormonen wilde beginnen?
Daar heb ik ook nog heel wat vragen over, omdat ik Factor V Leiden heb. Dit heeft met je bloedstolling te maken, maar er is niet veel over bekend. Ze raden je alleen bijv. niet aan om de pil te slikken omdat je meer kans op trombose hebt.
Mijn zus heeft meerdere miskramen gehad, en ze denken dat dat misschien daaraan ligt. Mn andere zus heeft nooit iets gemerkt en 3 gezonde kinderen.
Maargoed, vraag me dus af of deze hormonen ook kwaad kunnen enz.

Dus ben blij als straks mn vragen worden beantwoord, maar ben altijd wel n zenuwpeesje, dus daar zal ik straks ook wel weer last van hebben voordat we er heen kunnen.

nou succes!

Hoi sparkle,

Spannende tijd voor jullie zo te horen.
3 februari is al snel zeg wel fijn dat jullie eerder terecht kunnen.
Ik had geen inspraak op direct starten met hormonen.Wij wilde dit wel en hebben hiervoor toen gesprek met arts gevraagd,maar was echt geen mogelijkheid om er direct mee te starten.
Nu na ronde 5 dus eindelijk gestart.
Bij de hormonen is het zo dat ze met overstimulatie (meer dan 3 eitjes) de behandeling staken,omdat dit een te grote kans is op complicaties,meerlingen enz.
Ik heb deze maand precies 3eitjes dus had er geen één meer moeten zijn.Zometeen weer terug voor een echo en dan horen wij wanneer wij de iui krijgen.Waarchijnlijk zondag.Hoop dat ik vandaag niet meer hoef te spuiten.Moet nog wel pregnyl spuiten (dit is om je eisprong op te wekken) dit gebeurd zo'n 24/36uur voor je iui.

Succes.Hou je ons wel op de hoogte?

gr suusje

Hay suusje,

Heb je al meer gehoord...?
Gelukkig precies 3...! Gaan jullie ook gwoon iedere maand weer verder met een nieuwe poging? LIjkt me wel erg vermoeiend..
Ja, ik houd jullie op de hoogte..nu dus ff n klein maandje niet veel nieuws te vertellen,maar toch altijd fijn om ff je frustraties kwijt te kunnen...

succes !
x sparkle

hoi Meiden,
fijn om met jullie mee te lezen.
Heb inmiddels sensitest ovulatietesten besteld,ik ben heel benieuwd. Heb nu een heeeel licht streepje,bijna nog niet te zien.
Van het weekend mijn ei? Ik hoop zo dat het nu gaat lukken.
@ sparkle:wij zijn nog niet in het ZH geweest. Zijn nu voor ronde 12 bezig.Vind het best spannend om voor onderzoeken te moeten gaan. Ik heb,net als jij, zoiets van ik wil eigenlijk geen onderzoeken enzo.Maar ben bang dat het op de gewone manier niet meer gaat lukken.Ik weet nog niet hoever ik wil gaan (met hulpmiddelen)),mocht het zover komen.Wij hebben al een mooie dochter,dus is ons geval mss weer anders dan als je nog helemaal geen kindje hebt?!Mss ook niet hoor,wil niemand door deze opmerking verdrietig maken.Betekend niet dat een 2e moppie niet welkom zou zijn.We willen het wel heel graag.
@suusje: voor jou word het spannend deze week.Als je de IUI gehad hebt,moet je dan echt afwachten tot NOD,of kijg je eerder al een test of echo ofzo.Lijkt me verschrikkelijk om weer te moeten afwachten.

Meiden,allemaal weer veel succes met alles.
groetjes van Fleur

Hoi fleur,

Toch die van sensitist gehaald,had ik ook zijn echt prima.
Inmiddels al eisprong achter de rug?
Ja spannend nu voor ons.Nog 1week te gaan.
Ik moet nu inderdaad wachten tot NOD.Ik mag 2wk na iui pas gaan testen als ik nog niet ongesteld ben en niet eerder.
Dit omdat ik door hormonen nu zwangerschaps hormoon bij mij draag en de test dus positief kan/zal zijn terwijl dit mischien niet door zwangerschap komt.Pas als ik ongesteld ben geworden weer bellen naar zh en dan begint het wer van vooraf aan.

Gr suusje26

Terug
Bovenaan