NOD rond pakjesavond...

<p>Mijn cyclus is helaas extreem onregelmatig, het varieert van 24 tot (in het ergste geval laatst) 79! dagen ... </p><p>Dit wordt echter pas de derde poging, maar hebben er nu toch maar ovulatietesten voor aangeschaft aangezien het dus zo extreem onregelmatig is bij mij. </p><p>Waarschijnlijk mogen we volgend weekend dus aan de bak, haha. En dan is m'n NOD rond pakjesavond, spannend!!!</p><p>Meer NOD's rond die tijd? Deel het vooral ☺️</p>
 
Hoi! Hier nog een met een heel onregelmatige cyclus. Afgelopen maand 54 dagen (?), de maand daarvoor 33. Dus het ligt er maar net aan wat het deze maand gaat worden, maar als het weer een rond de 30 dagen is zou dat ook pakjesavond zijn! ??
En hoe weet/denk jij dat de NOD op pakjesavond is aangezien je zegt dat jouw cyclus ook zo schommelt? Ben benieuwd! En hoe doe jij het met de ovulatietesten qua periode van testen? Ik merkte afgelopen maand dat ik er dus wel heel veel nodig had! 


Dit wordt de 4e poging voor ons ? Spannend!!
 
Ja dat was/is inderdaad een beetje een gok. Met name omdat bij mij de 33/34 dagen de afgelopen tijd wel een paar keer voor zijn gekomen. Dus als dat het nu weer was, zou het rond pakjesavond zijn ?
De afgelopen maanden heb ik mijn symptomen vóór m'n eisprong goed in de gaten gehouden en in een App genoteerd. En nu dus de eerste test (ik heb bewust de 4daagse test van Clearblue aangeschaft) gedaan toen ik dacht dat het eventueel al wel iets kon signaleren (was niet zo). Tweede test twee dagen later gedaan en toen al wel een knipperende smiley! Dus waarschijnlijk morgen of overmorgen de echte eisprong ??
Daarmee zou m'n hoop van weer 33/34 dagen overigens wel enigszins uitkomen, waardoor pakjesavond ook redelijk lijkt te kloppen.
Hopelijk bij jullie inmiddels ook wat meer duidelijkheid over de eisprong! ???
 
Oh wat goed dat je hem gevonden hebt! Of in ieder geval de smiley ??
Ik heb inmiddels ook wel redelijk scherp wanneer mijn eisprong eraan komt middels eventuele puistjes in combinatie met transparante afscheiding in de gaten houden. Ik denk ook dat hij er aan komt een deze dagen, dus vanochtend weer voor het eerst getest deze maand (met CB, de twee dagen-versie), alleen nog niet positief. Wie weet morgen of overmorgen! 


En dan zou pakjesavond dus ook een hele reële NOD dag zijn! 
 
Ja, als je echt goed op bepaalde zaken let dan zie je op een gegeven moment wel een soort van patroon haha.
Maar dat is dan nog even spannend voor je, hopelijk dan inderdaad alsnog morgen of overmorgen ?
 
[quote quote=10505922]Hiephoi ik kreeg een smiley vanochtend van de CB ovulatietest ? Dat wordt een spannende pakjesavond![/quote]
Oew spannend!!! Ik ga voor je duimen! ???
 
Terug
Bovenaan