NOD rond pakjesavond...

Werken haha! En dromen over een nieuw huis en bezig gehouden worden door een rondlopende peuter:)
De tijd gaat voor mij erg snel (te snel) de laatste tijd, dus ik denk dat het zo 5 december is.
Al kan ik echt niet wachten... Hoop dat het deze maand weer raak is!
 
Hier testen met een clearbleu op 4 december! Uitgerekend op site van clearbleu afgaande op eerste dag laatste menstruatie en wanneer smiley ? zou zo mooi zijn. Vorige maand had ik een miskraam dus hoop dat het nu wel goed zit!
 
[quote quote=10506919] Haha lastig inderdaad! Anders alvast wel een early test in huis halen en dan kijk je hoe je je erbij voelt de dagen voordat je op vakantie gaat? Merk je vaak al vooraf of je ongesteld gaat worden?[/quote]
Ja denk dat ik dat inderdaad maar ga doen en kijken of ik hem ga gebruiken. Ja vaak ca. een week voor menstruatie gevoelige borsten en paar dagen van tevoren enorme pijn in m'n onderrug. Maar beide kunnen blijkbaar ook wel vanwege zwangerschap symptomen zijn, dus dat is iedere keer toch weer afwachten dan haha.
 
[quote quote=10507051]Hier testen met een clearbleu op 4 december! Uitgerekend op site van clearbleu afgaande op eerste dag laatste menstruatie en wanneer smiley ? zou zo mooi zijn. Vorige maand had ik een miskraam dus hoop dat het nu wel goed zit![/quote]
Ah, jij ook al:(
Hoe ver was je? Sorry om te horen...

Weet je wanneer je je ovulatie hebt gehad? Die van mij kwam "pas" ruim drie weken na de eerste dag miskraam.
 
[quote quote=10506939] Ik zou inderdaad wel een early in huis halen. Dan kan je altijd nog kijken wat je wilt.Persoonlijk zou ik denk ik op de ochtend van de vakantie testen, puur omdat ik van mezelf weet dat ik me anders totaal zit op te fokken:)Maar je kan op vakantie zelf ook testen toch?[/quote]
Ja daar zit ik inderdaad ook beetje mee, dus misschien dat ik toch maar de test ga doen ja. Nog even over nadenken ?
Ja dat kan wel, maar delen een appartement dus dan moet ik dat weer stiekem zien te doen en daarna test ongemerkt weggooien... Ook maar een gedoe ben ik bang ?. Wat een timing om nu net samen op vakantie te gaan hè haha
 
[quote quote=10507051]Hier testen met een clearbleu op 4 december! Uitgerekend op site van clearbleu afgaande op eerste dag laatste menstruatie en wanneer smiley ? zou zo mooi zijn. Vorige maand had ik een miskraam dus hoop dat het nu wel goed zit![/quote]
Ow wat naar zeg! Dan zou het nu heel mooi Sinterklaas cadeau zijn voor jullie! ???
 
@AnnB ow zo spannend 4 december, aftellen geblazen ook!  @Ajstr: wat te doen de komende weken voor afleiding... goeie vraag inderdaad haha. Lekker veel in het nieuwe huis bezig zijn met de inrichting om gedachten te verzetten. ?? Niet te veel er op hopen (als dat lukt) want de teleurstelling is groot iedere keer ?  En ik durf even niet te veel te sporten, al is dat wel een grote uitlaatklep. Wandelen dan maar, lekker naar buiten ? en jij?
 
Terug
Bovenaan