NOD rond pakjesavond...

[quote quote=10506628] Oew spannend!!! Ik ga voor je duimen! ???[/quote] Dankjewel en ik ook voor jullie! Wat goed @Ajstr, ook spannend voor jou dus. Fingers crossed! ?
 
Hier ook een NOD rond pakjesavond?
Had afgelopen maandag een positieve ovulatietest, dus ik verwacht NOD op 7 december. Maar ik ga waarschijnlijk 5 december al testen met een early. Als t dan positief is blijft t natuurlijk eeuwig een speciale datum!
 
[quote quote=10506678]Hier ook NOD rond pakjesavond. 5 of 6 december! Afgelopen weekend een enorm positieve ovulatietest gehad.[/quote]
Spannend! ??? 
 
[quote quote=10506772]Hier ook een NOD rond pakjesavond? Had afgelopen maandag een positieve ovulatietest, dus ik verwacht NOD op 7 december. Maar ik ga waarschijnlijk 5 december al testen met een early. Als t dan positief is blijft t natuurlijk eeuwig een speciale datum![/quote]
Absoluut een speciale datum! ? 
Ik twijfel zelf ook om een early test te doen, dat zou dan alleen wel waarschijnlijk 2 december worden dan. Want 3 december gaan we namelijk een weekje met vakantie. En aangezien we dan met mijn ouders in een appartement zitten voel ik me er niet relaxed bij om dan een test te doen na m'n NOD... Dus nu twijfel om het met een early test toch ervoor te doen. Maar ben ook beetje bang dat als het 'positief' is, het alsnog misschien mis kan gaan en we dus onterecht blij worden gemaakt. En omgekeerd, 'negatief' kan ook toch te vroeg zijn misschien waardoor we onterecht teleurgesteld zijn... Lang verhaal kort, ik twijfel over de early test haha ?
 
[quote quote=10506862] Absoluut een speciale datum! ? Ik twijfel zelf ook om een early test te doen, dat zou dan alleen wel waarschijnlijk 2 december worden dan. Want 3 december gaan we namelijk een weekje met vakantie. En aangezien we dan met mijn ouders in een appartement zitten voel ik me er niet relaxed bij om dan een test te doen na m’n NOD… Dus nu twijfel om het met een early test toch ervoor te doen. Maar ben ook beetje bang dat als het ‘positief’ is, het alsnog misschien mis kan gaan en we dus onterecht blij worden gemaakt. En omgekeerd, ‘negatief’ kan ook toch te vroeg zijn misschien waardoor we onterecht teleurgesteld zijn… Lang verhaal kort, ik twijfel over de early test haha ?[/quote]
Maar weten je ouders dat jullie bezig zijn? En zo nee, kan je een week geen alcohol drinken in hun bijzijn?
En ga je t geheim houden of vertel je t je ouders gelijk als t wel raak is, ook al is t vroeg?
 
[quote quote=10506869] Maar weten je ouders dat jullie bezig zijn? En zo nee, kan je een week geen alcohol drinken in hun bijzijn? En ga je t geheim houden of vertel je t je ouders gelijk als t wel raak is, ook al is t vroeg?[/quote]
Nee dat weten ze niet. En die week geen alcohol zal geen probleem zijn omdat ik normaal al niet veel drink. We zullen niet kunnen wachten tot de eerste 12 weken (al helemaal niet ivm overige feestdagen) maar mocht het nu raak zijn dan zouden we het wel nog even een paar weken (tot dus waarschijnlijk kerst) geheim willen houden. 
Dus het is óf toch een early test (met in ons achterhoofd dat het alsnog positief/negatief kan zijn) óf wachten tot ik op vakantie wellicht wél ongesteld wordt en anders testen ná de vakantie (wat dan pas 11 december kan). ? 
 
[quote quote=10506909] Nee dat weten ze niet. En die week geen alcohol zal geen probleem zijn omdat ik normaal al niet veel drink. We zullen niet kunnen wachten tot de eerste 12 weken (al helemaal niet ivm overige feestdagen) maar mocht het nu raak zijn dan zouden we het wel nog even een paar weken (tot dus waarschijnlijk kerst) geheim willen houden. Dus het is óf toch een early test (met in ons achterhoofd dat het alsnog positief/negatief kan zijn) óf wachten tot ik op vakantie wellicht wél ongesteld wordt en anders testen ná de vakantie (wat dan pas 11 december kan). ?[/quote]

Haha lastig inderdaad! Anders alvast wel een early test in huis halen en dan kijk je hoe je je erbij voelt de dagen voordat je op vakantie gaat? Merk je vaak al vooraf of je ongesteld gaat worden? 
 
[quote quote=10506919] Haha lastig inderdaad! Anders alvast wel een early test in huis halen en dan kijk je hoe je je erbij voelt de dagen voordat je op vakantie gaat? Merk je vaak al vooraf of je ongesteld gaat worden?[/quote]
Ik zou inderdaad wel een early in huis halen. Dan kan je altijd nog kijken wat je wilt.
Persoonlijk zou ik denk ik op de ochtend van de vakantie testen, puur omdat ik van mezelf weet dat ik me anders totaal zit op te fokken:)
Maar je kan op vakantie zelf ook testen toch?
 
Terug
Bovenaan