NOD rond tussen 5 en 15 januari

ja inderdaad Dns, ik kon je toch niet alleen laten.
5 februari intake verloskundige en 7 februari onze eerste echo.
En daar gaat het wachten gewoon weer verder hahahaha
 
@suuske: het wat balen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ik geloof dat ik langzaam een beetje blij mag worden. Vandaag is mijn NOD (op basis van app berekening) en ik test super positief!
Ben ook bij vlagen misselijk en mijn borsten beginnen pijn te doen. 
Als ik maandag nog steeds positief test/niet ongesteld ben de verloskundige bellen :)
Zijn er nog andere met goed nieuws of in spanning aan het afwachten?
 
Hoi allemaal,
Ook ik ben nieuw hier. Vandaag mijn NOD en zojuist positief getest. Binnen enkele seconde al een goede streep zichtbaar.
Ben een beetje beduusd en zit hier echt van en nu... denk dat ik er morgen nog een test van clearblue tegen aan gooi om het maar zeker te weten.
Wel de laatste dagen last van gevoelige borsten en buikkrampen. Merk ook dat mn temperatuur hoger is dan normaal
 
Kon natuurlijk niet wachten, gelijk een 2e test gedaan van Clearblue en ook die is positief..
Durf nog niet zo goed blij te zijn
 
Ha Cherr
 
spannend allemaal hè. Ik snap je reactie wel hoor. Een kindje krijgen is volgens mij zo’n enorme impact met mega veel veranderingen in je leven. 
Ik merk dat ik ook nog niet blij durf te zijn na mijn vroege miskraam na begin december. Ik weet dat het zomaar mis kan gaan. 
De komende weken zullen waarschijnlijk als heel lang gaan voelen en dan over een paar weken een echo. 
Natuurlijk ook gefeliciteerd!! 
 
 Hoi meiden.
Ik wil ook graag mee kletsen als dat mag. Ik had gisteren mijn NOD, vanochtend helaas negatief getest maar nog geen menstruatie dus over een paar dagen nog eens proberen, ik hoor dat dat kan, eerst negatief en later toch positief.
Liefs
 
Hoi!
 
mijn NOD was 13 januari.. 14 januari een early test gedaan maar deze was negatief. Nu 15 januari en nog niet ongesteld. Wel had ik heeel lichtjes bloedverlies. Dus nou hopen dat ik of gewoon zwanger ben, of morgen ongesteld ben want dat wachten.... Oohh daar heb ik geen geduld voor! 9 november ging mijn spiraaltje eruit dus dit is ronde 2 voor ons. 
Pff kan er niet van slapen!! 
Gefeliciteerd! Voor degenen die zwanger zijn!! 
 
 
 
Nou meiden, ik ben helaas weer terug bij af.
Het kleintje is er gisteren uit gekomen.
Veel te vroeg natuurlijk.
Dus ook ik ga weer mee naar de volgende ronde.
:(
 
Terug
Bovenaan