NOD rond tussen 5 en 15 januari

Hai!
Ik kom ook even meelezen/schrijven! Mijn NOD is als het goed is de 15e. Heel spannend. Ik heb een regelmatige cyclus dus dat maakt het allemaal vrij overzichtelijk. Ik heb stiekem al tests gedaan, tegen beter weten in eigenlijk, want wel héél op tijd. :'-) Nu maar echt even wachten tot maandag, want wordt een duur nutteloos geintje anders. :-D
Liefs!
 
Wauw Rein A wat fijn, super spannend!
ik heb vrij veel geklust vanaf 24dec dus ja er is een reële kans maar niet met Ovu testen gewerkt. Zo spannend iedere maand, en geen idee wat ik moet voelen haha!
 
Zo dames, daar ben ik weer.
Vanmorgen dus getest. en ik zag een heeeeeeeel licht streepje, zo licht dat je bijna ging twijfelen of het niet het voor gemaakte streepje is waar een streepje zou moeten komen.
toen 2 glazen water achterover gegooid om vervolgens mijn wekker op 9 uur te zetten met het idee die 9 uur niet meer te gaan drinken om een nacht na te bootsen en zo mijn urine sterker te maken.
Om 1 uur een andere test gedaan met wederom een heel licht streepje.
Toen mijn dochter van school gehaald en nieuwe schoenen gaan kopen.
Bij thuiskomst om 16:00 uur toch maar de clear blue er tegenaan gegooid, ik moest het gewoon weten.
En ja hoor..... ZWANGER!!!!

Wij zijn zo blij.

 
Wauw junibaby, wat fijn!! Weer een positief bericht! Gefeliciteerd zeg!!
Ik weet nog niets helaas, nog steeds niet ongesteld. Maar ook nog steeds geen zwangerschapskwalen. Alleen de gevoelige volle borsten, dat was het helaas. 
 
 
Wauw DNS en junibaby ik las je bericht wil je toch even feliciteren!! wat een leuk nieuws ik “ken” jullie van ander clubje wachten op NOD zoiets..
ik heb zelf vrijdag mijn NOD 
iedere zwangere mommytobe GEFELICITEERD geniet ervan!!
En voor iedereen die op de wachtbank zit heel veel succes met de spanningen duim voor jullie!
 
Terug
Bovenaan