NOD rond tussen 5 en 15 januari

@junibaby GEFELICITEEERD!
zo zie je maar dat als je geen sympthomen hebt je ook zwanger kunt zijn. 
ik had net als jou (bij jou vorige ronde) allerlei sympthomen, misselijk, zuur branden, koppijn, heeeel erg moe. maaar niks... nu weer afwachten tot 22 januari dan heb ik mijn NOD. 
Ik probeer heeel erg mezelf in te houden om pas de 22/23 te gaan testen, maar ben zo een ongeduldig iemand... 
maar wil teleurstellingen voorkomen door vroeg te testen.. 
iedereen met een positieve test, zoooo gefeliciteerd. de andere wat nog moeten wachten, ik leef met jullie mee.. verschrikkelijk dat wachten
 
liefs
 
Hi allemaal,
ik ben hier ook nieuw.. Wij zijn al 3 jaar bezig voor een wondertje.
Helaas tot op heden nog niet gelukt :(
We geven de moed niet op en ook mijn nod zou 10-1 moeten zijn.
Hopelijk blijft het weg.. we zullen het zien!
 
@junibaby gefeliciteerd!
@rein a gisteren kon ik helaas niet testen omdat ik me had verslapen.
Net getest en toch negatief. Met al m'n vraagtekens omdat ik al zoveel last heb. Nu maar afwachten. Maar vorige keer toen ik zwanger was had ik pas 2 weken na m'n nod een positieve test. 
 
Van harte Junibaby, super om te horen! :)

Stuur je even een berichtje in het uitgerekend september forum als je ook bij de Facebook pagina toegevoegd wil worden? :)

Heb je nog een test gedaan Suussske of ga je die nog doen?
 
Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden:( Zes dagen te laat, maar deze ronde dus geen geluk. Op naar ronde 4.
Voor alle zwangeren onder ons: Geniet van de bijzondere tijd die gaat komen!
 
@Rein a, hahahaha ik vind het zowiezo grappig, maar die naam bestaat al sinds 2011 (dat was mijn eerste kennismaking met dit forum) en mijn 1e moppie is dus een junibaby, dus vind het ook wel leuk om deze naam te houden, want tja, zijnwas en is nu eenmaal mijn 1e liefde op het eerste gezich!

Meiden, Thnx voor jullie lieve berichtjes.
Ik blijf jullie natuurlijk nog wel even volgen, hoop zo dat er nog een aantal meiden volgen naar de septembergroep!

Ik ga voor jullie duimen!
 
Gefeliciteerd Junibaby! Wat leuk!

Alle andere dames ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een ontzettend vruchtbare groep is dit, hihi, Echt heel leuk!

Mijn NOD is vandaag.. Ik ben nog niet ongesteld... Maar de test vanochtend was negatief... Ik ga er dan ook maar vanuit dat het nog komt.. Blijf nog een klein beetje hopen tot ik wel ongi word... Maar waarschijnlijk dus op naar de volgende ronde!

Dames die nog moeten testen, heel veel succes! Ik zal duimen ;)
 
Yeah junibaby je bent me gevolgt ?ik ben heel blij voor je.
@Avb89 dank je wel, leuk weer wat van je te horen, hoop voor je dat je vrijdag ook goed nieuws hebt?.
Alle andere dames succes met wachten?
.
 
Terug
Bovenaan