NOD september 2018..

<p>en ja hoor, we zijn weer een maand verder! Wie komt er gezellig meekletsen?</p><p>vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 9 dus </p>
 
Goedemorgen,
I'm in! Ronde 6 voor ons.
Wij wilden deze maand eigenlijk met ovulatietesten aan de slag gaan maar toch besloten er nog een maandje mee te wachten. Volgende week ergens is mijn eisprong en die week erop gaan wij op vakantie. Wil er niet te veel mee bezig zijn deze keer. Merk dat het toch steeds een domper is. Ben daarbij ook echt toe aan vakantie dus daar wil ik ff volop van gaan genieten!
Ik lees en klets uiteraard graag mee :)
 
Hoi allemaal, 
Hier helemaal nieuw in! Ik ben afgelopen maandag voor het eerst echt ongesteld geworden na het stoppen van de pil. 
Noemen we dit dan mijn eerste ronde? Mijn NOD zou volgens mij 9 september zijn (volgens de FLO app!) 
Ik ben benieuwd! 
 
Groetjes 
 
Hoi allemaal! 
Ik ben ook nieuw hier en klets graag met jullie mee. Op 1 juli gestopt met de pil en van 3-7 juli de ontrekkingsbloeding gehad. Eergisteren, op cyclusdag 43, mijn eerste echte ongesteldheid gekregen. Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. ?
Ik heb geen flauw idee wat mijn komende cyclus gaat zijn maar als ik voor het gemak 43 dagen aanhoud dan geeft de app aan dat mijn NOD 27 september is. We gaan het zien.. ?
 
Ik sluit me ook aan hier. Vandaag ongesteld geworden. Mijn nieuwe nod ligt rond 17 september. Dit kan nog wel iets verschillen want mijn cyclus is niet regelmatig. Wat zal een positieve test aankomende maand een leuk verjaardagscadeautje zijn ?. (De 21e sept jarig) 
 
Hoi Bloempjeee, 
Dan zijn we ongeveer gelijk gestopt! Mijn laatste pil was op 12-7. Hierna een cyclus gehad van 27 dagen. Dit vond ik trouwens best snel weer “geregeld”. 
 
Mag ik vragen hoe oud je/jullie bent/zijn?
Zijn jullie al aan de slag met ovulatie testen etc? 
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan