NOD september 2018..

Leuk dat jullie reageren @bloempjeee en @Lienelie! Dan zijn we ook van de zelfde leeftijd, ik ben namelijk 25! Voor mij zou het een eerste kindje zijn, mijn vriend heeft er al twee. 
Heel herkenbaar trouwens om er veel mee bezig te zijn en jezelf willen afremmen! Het komt zoals het komt hè... hoe gewenst het ook is.
Aan de ene kant wil ik ook wel kijken met de ovu testen hoe mij lichaam ervoor staat. Anderzijds wil ik ook dat de seks (sorry hekel aan het woord “klussen”) spontaan en leuk blijft! 
Liefs Siem! 
 
@chantal; 
Zijn de testen van de Action een beetje oké? Ik zou ook wel testen willen gebruiken, maar meer omdat ik nieuwsgierig ben of alles van binnen goed werkt! 
 
 
Hallo meiden, 
Ook ik sluit mij weer aan. Wordt de 2e ronde na een miskraam in juni jl. We gaan voor ons 1 hummeltje.
Sinds ik gestopt ben met de pil in februari jl. een vrij regelmatige cyclus tussen 26-29 dagen. Ook na mn miskraam heb ik deze cyclus, wat wel fijn is.
Ik gebruik de app "mijn kalender" welke mijn vruchtbare dagen en mogelijke menstruatie berekend. De ovu testen wil ik nog niet gebruiken daar ik het eerst op basis van de app wil proberen. Daarnaast voel ik na mijn miskraam mijn eisprong wat ook wel handig kan zijn.
Ik ben nog 3,5wk 27 jaar, dus hoop rond mijn verjaardag een mooie cadeautje te krijgen :)
Mijn NOD is 7september, dus vroeg in de maand. Volgende week extra gezellig maken met mn hubby.
Ik hoop op heel veel positieve berichtjes deze maand ♡
Liefs Yvonne
 
@Siem Pfff ja.. google is bijna mijn tweede vriend. Ik had afgelopen cyclus zoveel symptomen van het ontpillen dus alles googlen.. hahaha, super stom ?. Ik dacht voordat we begonnen dat ik super chill zou zijn en er niet teveel mee bezig zou zijn, maargoed...hahaha 
@Yvonne Welkom! Wat fijn dat jouw cyclus zo snel op gang gekomen is. Wat vervelend die miskraam.. hoe ver was je? Hopelijk heb je snel wel weer een positieve test! ?
 
Nou ook ik doe weer mee. Nog steeds aan het wachten op een positieve ovu test maar als ik uitga van mijn vroegere cyclus van 30 dagen zou mijn nod 3 september zijn, maar mijn laatste cyclus aas 56 dagen dus tja, ergens in september dus gokken we maar op. 
 
Hoi iedereen
Ook ik ben er terug bij! Wij gaan onze derde ronde in, 3de keer goede keer hopen we :). Vorige ronde ovulatietesten gebruikt maar ik wil het deze maand zonder doen en zo een poging doen om er 'wat minder mee bezig te zijn' (we zullen zien hoe goed dat gaat lukken... ).
Ik heb normaal mijn eisprong volgende week en mijn NOD is 8 september.
Ik duim voor ieder van ons!
 
Net uitgerekend wanneer m’n nod zou moeten zijn... 13 september, op m’n verjaardag!! Nou een mooier cadeau kan ik echt niet krijgen denk ik zo!?
 
Terug
Bovenaan