Ahh... ik zat al op een NOD september draadje te wachten 😀
Ik sluit me ook aan. Mijn NOD zal denk ik ergens in september zijn, maar wanneer? Dat hangt af van wanneer ik een eisprong krijg en mijn cyclus weer op gang komt.
We zijn sinds april bezig, 2x een vroege miskraam gehad (positieve test en overtijd, maar na een dag of 2-3 toch ongesteld en negatieve testen. Niet dramatisch, de innesteling schijnt heel vaak mis te gaan, dus niets vreemds, maar wel jammer.
Ronde 4 waren we weer zwanger en leek alles goed te gaan. Met 7weken en 5 dagen een echo met kloppend hartje. Wij super blij! Maar dat weekend kreeg ik een flinke bloeding, daarom nog een extra echo en met 8 weken en 2 dagen bleek het hartje niet meer te kloppen... 2 weken afgewacht en op 31 juli uiteindelijk een curretage gehad.
Deze ronde gebruik ik wel ovulatietesten, want ik kan er echt niet goed tegen dat ik totaal niet weet waar ik ergens in mijn cyclus zit.
De curretage is nu bijna 3wk geleden. Tot woensdag waren de ovulatietesten nog positief door het HCG wat nog in mijn bloed zat. Maar vandaag een bijna negatieve zwangerschapstest en een negatieve ovulatietest. Dus vanaf nu kan ik echt gaan kijken of er een ovulatie komt. Spannend! En... wie weet issie begin deze week al wel geweest, zou kunnen, 2wk na de curretage, maar dat kon ik natuurlijk niet "zien" op de testen omdat die sowieso positief waren. In elk geval wel geklust 😉
Nou.... Watermeloentje, je bent niet de enige met een heel verhaal, haha.
Ik ben trouwens 34, eerste kindje voor mijn vriend en mij samen, ik heb al 3 heerlijke kids met mijn ex.