NOD september 2018..

Ik ben nu nog 27 word (21 september) 28. Ik gebruik ovulatietesten van de action. Ook puur voor mezelf zodat ik weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten of wanneer ik over tijd ben. Heb van mezelf geen regelmatige cyclus. 
 
Hoi HappySiem,
Ik ben 26 jaar! Ennn nee ik ben niet bezig met ovu testen, wil het eerst proberen op de gok. Om de dag het gezellig maken en dan zien we het wel. Ik merk dat ik er nu al best wel heel erg mee bezig ben dus ik moet mezelf soms even afremmen, hihi. 
Ik maak wel gebruik van de app ‘mijn kalender’ om een klein beetje inzicht te hebben in mijn cyclus. Maargoed het lichaam doet toch wat het zelf wilt.. afgelopen weken ook zoveel vreemde klachten gehad dat ik blij was dat ik ongesteld werd. ?
 
Ik ben nieuw hier, vandaag een week geleden is mijn spiraaltje verwijderd, de CB ovulatietest geeft sinds maandag een knipperende smiley aan, ben met smart aan het wachten op een continue smiley. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is omdat ik nog niet ongesteld ben geweest sinds het verwijderen van mijn spiraaltje, ik verwacht ergens rond 2 september mijn nod
 
@ HappySiem, ik ben 24 en m'n vriend bijna 32. Zijn bezig voor ons eerste kindje :) . Ik heb de ovulatietesten al wel in huis maar wacht er nog fftjes mee! Heb nu de laatste 2 keer een cyclus van 34 dagen dus daar ga ik nu ook maar even vanuit. Ik gebruik ook de mijnkalender app. Is best fijn!
 
Hoi! Na wat getwijfel sluit ik mij toch maar hier aan :)
Heb augustus meegelezen en had ergens de hoop en verwachting dat het deze maand gelukt was. Helaas ben ik vannacht wakker geworden, test gedaan (want 2 dagen overtijd) en prompt ongesteld geworden. 
Om even voor te stellen:
Ik ben 29 en mijn vriend en ik zijn sinds november vorig jaar bezig. Ben in november gestopt met de pil en zat redelijk snel op een cyclus van ca 32 dagen. Het wisselde wel wat, dus ik ben ronde 4 begonnen met temperaturen. Ronde 5 was ik zwanger, wat ik ondanks een gekke piek in temperatuur niet had verwacht. Wij blij!
Helaas mocht het niet zo zijn en werd het een miskraam. Ik vraag me nog steeds af waarom, maar denk dat ik daar nooit echt antwoord op zal krijgen. Het voelt heel dubbel; mijn lichaam werkt waarschijnlijk goed en heeft een mogelijk niet levensvatbaar vruchtje afgestoten.. Maar wat was dit kindje gewenst! 6 weken is natuurlijk erg kort, maar ik vind het nog steeds moeilijk om er vrede mee te hebben ofzo. 
Hierna heb ik het temperaturen losgelaten en zijn we het even zonder toeters en bellen aan het proberen. Helaas zonder resultaat. Voor nu gaan we komende maand nog zonder 'hulp' aan de slag, mocht het niet lukken gaan we vanaf ronde 10 weer met de thermometer en met ovutesten in de weer.
Ik heb er denk ik nooit echt bij stilgestaan dat het bij ons zo 'lang' zou kunnen duren weetje, mijn moeder was 3 keer direct na stoppen met pil zwanger, nooit miskramen gehad. Na nr 3 eileiders door laten knippen en klaar is kees. Ik kan het in perspectief plaatsen hoor, er zijn zoveel andere stellen waar het veel langer bij duurt, die dan ook nog eens in de mmm terecht komen, maarja. Mijn referentiekader is gewoon wat anders.
Jeetje, wat een verhaal is het geworden, bij voorbaat dank voor het lezen :)
Oja, rond 17/18 sep is mijn NOD. Spannend! 
 
Ahh... ik zat al op een NOD september draadje te wachten :D
Ik sluit me ook aan. Mijn NOD zal denk ik ergens in september zijn, maar wanneer? Dat hangt af van wanneer ik een eisprong krijg en mijn cyclus weer op gang komt. 
We zijn sinds april bezig, 2x een vroege miskraam gehad (positieve test en overtijd, maar na een dag of 2-3 toch ongesteld en negatieve testen. Niet dramatisch, de innesteling schijnt heel vaak mis te gaan, dus niets vreemds, maar wel jammer. 
Ronde 4 waren we weer zwanger en leek alles goed te gaan. Met 7weken en 5 dagen een echo met kloppend hartje. Wij super blij! Maar dat weekend kreeg ik een flinke bloeding, daarom nog een extra echo en met 8 weken en 2 dagen bleek het hartje niet meer te kloppen... 2 weken afgewacht en op 31 juli uiteindelijk een curretage gehad. 
Deze ronde gebruik ik wel ovulatietesten, want ik kan er echt niet goed tegen dat ik totaal niet weet waar ik ergens in mijn cyclus zit. 
De curretage is nu bijna 3wk geleden. Tot woensdag waren de ovulatietesten nog positief door het HCG wat nog in mijn bloed zat. Maar vandaag een bijna negatieve zwangerschapstest en een negatieve ovulatietest. Dus vanaf nu kan ik echt gaan kijken of er een ovulatie komt. Spannend! En... wie weet issie begin deze week al wel geweest, zou kunnen, 2wk na de curretage, maar dat kon ik natuurlijk niet "zien" op de testen omdat die sowieso positief waren. In elk geval wel geklust ;) 
 
Nou.... Watermeloentje, je bent niet de enige met een heel verhaal, haha. 
Ik ben trouwens 34, eerste kindje voor mijn vriend en mij samen, ik heb al 3 heerlijke kids met mijn ex.
 
Terug
Bovenaan