NOD september 2018..

@Kelltessa. De klachten tijdens je ovulatie kunnen nu ook extra opvallen omdat je er heel erg op let. Daarnaast zijn ze altijd veel lichter of niet aanwezig als je anticonceptie gebruikt.
Natuurlijk hebben wij de kat al overal waar dat kan als vermist opgegeven. En internetadvertenties gemaakt op elke site die daarvoor is gemaakt.

@kbtje gefeliciteerd! Jij bent nummer 3 ;)
@Keltessa wat kut dat t nu heeft doorgezet :( ga nu ook erg aan mezelf twijfelen met dezelfde klachten als jij
Volgens app moet ik vandaag ongesteld worden, volgens cyclus pas vrijdag. Nou voel ik wel lichtjes wat, maar dat was de afgelopen dagen ook al. Ga dus nog maar ff wachten wat zich komende dagen aandoet. Ik vermoed dat ik toch door zal gaan voor de volgende ronde.

@Dwaallichtje,
Ik hield er eigenlijk niet rekening mee dat ik er zo last van kon hebben. Ik was zo moe in die periode dat het niet normaal meer is voor ijn doen! 

Over je kat, Goed bezig! Alhoewel het nog steeds rot is dat ie is vermist. Ik hoop dat ie snel terecht is!
Ik moest gewoon even denken aan het verhaal dat vorige week bij de Coen &  Sander show op de radio(nu zijn jullie slim en is de kat gechipt.) Deze familie was hun kat kwijt echter was het beestje niet gechipt. Ze zeggen overal flyers en alles te hebben op gehangen. Nu had iemand de kat gevonden en na het dierenasiel gebracht, beestje bleek wat medische behandelingen nodig te hebben en scheen er ondervoed uit te zien. Het dierenasiel heeft het beestje geholpen en op sites gezet om de zoektocht te starten naar de eigennaren. Als ze na 5 week niks horen dan mag het beestje herplaatst worden bij een nieuwe familie, dat was dus het geval bij dit diertje. Toen de familie er achter kwam was ie al een paar week bij zijn nieuwe familie. Het asiel wil de gegevens van de nieuwe eigenaren niet geven. Wat begrijpelijk is met de nieuwe privacy wet. Echter willen ze ook de nieuwe familie niet bellen want ja die is nu ook gehecht aan het nieuwe beestje.. 

Moraal van dit verhaal is chip altijd je kat en je hond ook lijkt me! echter vind ik het ook vreemd dat de familie de oproep niet heeft gezien bij het asiel op de website. Ik zou zelf denk ik de asielen afbellen en de websites afspeuren. Zoals jullie dus doen. 

Haha, ik moet lachen om al die kattenverhalen op dit forum. Mijn twee katten zijn echt m’n kindjes. Benieuwd hoe ze gaan reageren als er ooit een echt kindje komt.
Ben overigens nog steeds niet ongesteld geworden terwijl ik vanmorgen bijna zeker wist dat het ging gebeuren. Voel me verder vandaag voor het eerst weer echt oké! Nog wel die rotbuik die in de weg zit in m’n broek maar geen hoofdpijn of rare steken in mijn buik.

Kbtje gefeliciteerd!
Mijn klachten vroeg je,
- Misselijk tot heel misselijk, geen vaste tijd voor.
- Kan eten vaak niet ruiken of al misselijk.
- Geen koffie verdragen.
- Geen honger tot ik moet NU eten hebben.
- Bijna agressief worden als ik op dat moment zo snel nog niet kan eten.
- Augurken en chocomel tic. Al dan niet met pindakaas/jam. 
- Vreetkicks hebben. Normaal met menstruatie nooit zo erg.
- Stemmingswisselingen.
- Moe.

Van mijn buik of borsten nog weing last. Alleen dikke witte afscheiding af en toe. Uh en vanmorgen rommelt en borrelt mn buik erg. Hij is wel iets opgezet geloof ik...

Ananas, mijn temp ging vanmorgen ook omlaag, maar was maar 0.1...dat is denk ik een schommeling. Voor innestelingsdio zal het wat vroeg zijn voor mij. Zit nu op 5dpo. Wat was jouw daling? 
Hopelijk voor jou geen menstruatie maar ook gewoon een dipje! Ik zal duimen!! 

@ KBtje, afscheiding zei je. Was dat meer dan je gewend was? Witter of geler? Waar hebben we het over he...we zoeken allemaal wat vergelijkingen geloof ik ?
Normaal heb ik vlak na eisprong enorm pijnlijke tepels, maar nu nog steeds niets, zo raar. Vannacht gedroomd dat ik wat bloed afveegde van innesteling en plots ergens op visite moest overgeven haha...en ik maar volhouden er niet zo mee bezig te zijn...busted!  

Ja mijn daling was ook maar 0,2... niet zoveel, maar had dus eerst 5 dagen op rij 36,8 toen 2 dagen 37,0 en vanmorgen weer 36,8. Kan echt alle kanten op. Vandaag 8 of 9 dpo en vrijdag nod...

Oh dan heb jij een korte L fase. Of was jij dat al die dat zei over de uitspraak van de huisarts? Want geloof dat een eitje minstens 10 dagen nodig heeft om in te nestelen? Ik weet niet precies meer of jij dat was..sorry. 
Kelltess wat balen zeg!! 
Dit ben ik. Ojee, hopelijk zit je ernaast! 8
superjuffie . Ook al zo spannend! 
Conclusie...1 en al spanning hier haha. 

Terug
Bovenaan