NOD september 2018..

proficiat KBtje!!!

Net gebeld voor de bloedresultaten van maandag. Het ZW-hormoon is niet meer zichtbaar in mijn bloed. Wat ergens ook wel normaal is. 
1 positief punt ik moet niet wachten tot volgende maand om de HYFOSY te doen. Ik mag al morgen gaan. Dus ivf zal ook vroeger starten. 

@Ananasss,

Mmm, ik had gechecked en de website die ik vond zei dat ik moest tellen van de eerste dag menstruatie tot de laastete dag voor de nieuwe menstruatie, dan tel ik 36 dagen.... 

Ugh...hoe zit dat nou.... 

Haha KellTessa, dat klopt hoor! Alleen als ik jouw cyclus bereken kom ik met geen mogelijkheid op 36 dagen van 12 aug tot 12 sept (of de maand moet ineens 5 dagen meer hebben gekregen zonder dat ik dat weet? ?)

@Ananassss,

Ik hou gewoon de 31 dagen aan die jij telt. ik heb een poging gedaan te tellen op de kalender, maar blijk baar kan ik of niet tellen, wat heel goed mogelijk is :) LOl, cijfers/rekenen (behalve nummers onthouden) zijn nooit me sterkste kant geweest. 

@KBtje : Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Fijne verjaardag morgen, maar dat gaat zeker wel lukken denk ik!
@KellTessa, balen. Geef je even over aan het baalmoment en ga dan weer verder. Ik voelde de eerste twee rondes ook even de teleurstelling maar je zit vervolgens wel in de eerste fase van je cyclus waarin nog alles mogelijk is. Die fase is zoveel rustgevender als het wachtbankje gedeelte! 
Ik had vanochtend weer een flinke temperatuurstijging. Ik dacht er nu uit te zijn met mijn tempertatuurcurve: voor mijn ovulatie gemiddeld 36,7 graden, na ovulatie gemiddeld 37 graden. Maar afgelopen zondag was hij ineens 36,8, daarna weer 37,1 en nu 37,3! Mijn buik is inmiddels weer iets rustiger.
Onze kat is waarschijnlijk eergisteren gespot. Er staan tenminste foto's op facebook van een kat die er heel veel op lijkt op ca 2,5 km van ons huis. Hij is ook al 10 dagen vermist, dus hij kan inmiddels al best zo ver zijn. Hij is nog niet gevonden, maar we hebben tenminste een nieuw gebied om te flyeren en zoeken. Alleen in een grote stad als Tilburg kan hij eigenlijk nog steeds overal zitten... Verder ben ik nog steeds een weekje vrij, vandaar dat ik misschien wat (te) vaak op dit forum zit.

@Dwaallichtje, 

Gelukkig baal ik nog niet zo enorm. ik vind het alleen wel vreemd dat ik dan zo'n heftige klachten had tijdens mijn daadwerkelijke ovulatie, dit had ik nooit verwacht! 

Katten zitten trouwens meestal in een cirkel van 5KM rond hun huis. Ze schijnen heel wat af te kunnen lopen! Mijn is een echt nchtbraker en vind het heerlijk om een nacht of 2 (met s ochtends thuis komen) van huis te zijn om dan vervolgens een dag en nacht praktisch allen maar te slapen thuis, Lol.

Fijn dat de kat waarschijnlijk gespot is! Dat is altijd goed nieuws.

Is het misschien een idee om te zoeken welke dierenasiel pagina's hebben met gevonden katten bij jullie in de regio? Volgens mij kan je daar ook aangegeven dat ie vermist is. Dan als ze een kat binnen krijgen kunnen ze in de data base kijken en zien dat hij/zij vermist is. Wat de chip vervolgens dan bevestigd. Tenminste ik begreep diat de kat gechipt was toch?

Via die website van de registratie van de chip van je kat kan je ook aangeven dat ie vermist/weggelopen is. Als ik het mij goed herinner.

Terug
Bovenaan