NOD september 2019

<p>Volgens mij is er nog geen forum voor NOD september (kon hem niet vinden bij het zoekscherm dus dacht hem zelf te starten. Helaas is het bij ons niet gelukt afgelopen ronde, dus op naar de volgende. Wel een hele stabiele cyclus, dus fingers crossed! Ook voor jullie allemaal komende maand! </p><p>Vul je NOD aan :) </p><p>NOD 8 september - Maja - 26 jaar - 3e ronde - 1e kindje</p>

Hoi Maja,
Ik zag dat je ook in het NOD augustus forum had gepost met de vraag wat nou echt de eerste dag van je menstruatie is. Ik heb zelf gerekend met de dag vanaf wanneer de bloeding echt doorzet en je dus echt een tampon of maandverband nodig hebt.  
Ik sluit mij helaas ook weer aan in deze ronde. 

NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 10 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje

Oeps had een foutje gemaakt in mij berkening. 
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje

Hi Zwindo,
Dankjewel voor je reactie over de dag waarop je begint met rekenen! Jammer dat je je ook weer aansluit bij deze groep, wel gezellig natuurlijk maar we hadden het beide natuurlijk anders willen zien :).
We zitten dus dicht bij elkaar met NOD. Spannend!
Heftig dat je in maart een miskraam hebt gehad zeg. Wel fijn dat alles weer op gang is! Heb je een regelmatige cyclus? Misschien heb je dit al in NOD augustus gezet maar er worden zo veel berichtjes neergezet. 

Hoi hoi, vanwege mijn lange cyclus sla ik augustus over en join ik jullie in september.  ;-)
Ik zit op een gemiddelde van 42 dagen maar het kan best langer worden. Ook ik tel de menstruatie vanaf het moment dat ik echt bloed zie en iets nodig heb om het op te vangen (tampons in mijn geval)
Ik ga duimen op een vruchtbare maand!
NOD 7 september - Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
-NOD 7 september- Tralala - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje

Tralala Wat vervelend dat je cyclus zo lang is. Ik las laatst een forum over een bepaalde olie waardoor je cylus beter wordt. Moet je even opzoeken. Tarwekiemolie dacht ik?
Dankjewel voor je reactie over vanaf welke dag je telt! 

@ maja: Het heeft bij mij na de miskraam allemaal even geduurt voor het weer op gang kwam. Uiteindelijk nog terug geweest voor een inwendige echo etc. Ik denk dat ik nu wel een redelijk ritme heb, maar mijn cyclus is heel erg veranderd sinds de mk. Hiervoor zat ik namelijk gewoon rond de 28 dagen, maar nu heb ik 1 van 36 dagen en 2 van 38 dagen gehad. Ik heb een fitbit waar ik mijn cyclus mee monitor. vorige ronde heb ik voor het eerst met ovulatietesten gewerkt, omdat ik ergens las dat als je een langere cyclus dan 35 dagen hebt er misschien geen eisprong plaatsvindt. Ik heb uiteindelijk vanaf dag 28 een lh piek gevonden (die alleen wel 4 dagen duurde ipv de normale 1 a 2 dagen). Kortom, mijn lichaam is raar. Ook deze ronde ga ik ovulatietesten gebruiken.
We zitten met elkaar inderdaad heel dicht bij elkaar Tralala en ik zelfs dezelfde dag. spannend!
Nog een ander vraagje: ervaren jullie ook een soort van druk om zwanger te willen worden. Ik ben zelf gestopt met de pil sins eind augustus en heb pas in december mijn eerste echte menstruatie gehad. heb dan in maart een vroege mk gehad. En ik weet dat het soms wat langer kan duren, maar voel soms toch een beetje die druk. Mijn man is ook 9 jaar ouder en de meeste vrienden van hem hebben al kindjes of krijgen nu allemaal een 2e. Dus hij zegt soms ook wel eens van ik wil niet dan ik later mijn kinderen naar school breng en ze vragen of ik hun opa ben. Overigens schatten de meeste mensen hem nu begin 30. Dus ik denk dat daar de druk ook wel een beetje vandaan komt. Maar vroeg mij af of jullie hier ook een beetje last van hebben.

Hoi dames, 
Ik zat ook in de groep van augustus. Helaas toen ongesteld geworsen. Door middel van ovulatietesten ben ik op het moment weer aan het wachten tot mijn ovulatie is. (En ook aan het proberen kindjes maken dus ☺) Het zal erom houden of mijn NOD nog net eind augustus is of net begin september! 
xox knufje 

Terug
Bovenaan