@ maja: Het heeft bij mij na de miskraam allemaal even geduurt voor het weer op gang kwam. Uiteindelijk nog terug geweest voor een inwendige echo etc. Ik denk dat ik nu wel een redelijk ritme heb, maar mijn cyclus is heel erg veranderd sinds de mk. Hiervoor zat ik namelijk gewoon rond de 28 dagen, maar nu heb ik 1 van 36 dagen en 2 van 38 dagen gehad. Ik heb een fitbit waar ik mijn cyclus mee monitor. vorige ronde heb ik voor het eerst met ovulatietesten gewerkt, omdat ik ergens las dat als je een langere cyclus dan 35 dagen hebt er misschien geen eisprong plaatsvindt. Ik heb uiteindelijk vanaf dag 28 een lh piek gevonden (die alleen wel 4 dagen duurde ipv de normale 1 a 2 dagen). Kortom, mijn lichaam is raar. Ook deze ronde ga ik ovulatietesten gebruiken.
We zitten met elkaar inderdaad heel dicht bij elkaar Tralala en ik zelfs dezelfde dag. spannend!
Nog een ander vraagje: ervaren jullie ook een soort van druk om zwanger te willen worden. Ik ben zelf gestopt met de pil sins eind augustus en heb pas in december mijn eerste echte menstruatie gehad. heb dan in maart een vroege mk gehad. En ik weet dat het soms wat langer kan duren, maar voel soms toch een beetje die druk. Mijn man is ook 9 jaar ouder en de meeste vrienden van hem hebben al kindjes of krijgen nu allemaal een 2e. Dus hij zegt soms ook wel eens van ik wil niet dan ik later mijn kinderen naar school breng en ze vragen of ik hun opa ben. Overigens schatten de meeste mensen hem nu begin 30. Dus ik denk dat daar de druk ook wel een beetje vandaan komt. Maar vroeg mij af of jullie hier ook een beetje last van hebben.