NOD september 2019

Hoi Gebruiker,
Ik begrijp je helemaal. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat mijn regels er zouden doorkomen. 
Zelf had ik na het stoppen van de pil echt een regelmatige cyclus en nu vrees ik ook dat die gewoon plots helemaal over hoop ligt. 
En die teleurstelling van een negatieve test is ook heel moeilijk te verwerken.. Heb het er ni echt wel mee gehad. Het mag er gewoon beginnen doorkomen dat we door kunnen naar hopelijk een positieve ronde. 

Hoi liefje,
Ja dat begrijp ik ook ja, zit er om het zo te zeggen wel een regelmatigheid in de onregelmatigheid dus dat als je hem langer bij houd het zelfden patroon telkens terug komt?
Ik zit nog steeds t wachten op mn menstruatie, gisteren avond wel weer misselijk en nu ook een beetje maar heb nog steeds niet t gevoel dat ik ongesteld moet worden of dat ik zwanger ben echt frustrerend, twijfel of ik toch niet morgen al ga testen.

Ik heb last van zere borsten grote tepelhof vaak buikkrampjes dat het lijkt alsof ik ongesteld moet worden maar er komt maar niks? Nu ben ik ook ziek verkouden spierpijn maar alle testen zijn negatief ? Wie heeft dit ook meegemaakt ben 7 dagen overtijd maar negatief test

Hoi andere gebruiker,
Die van zere borsten en grote tepelhof herken ik wel van mijn (waar ik later achter kwam) periode voor de miskraam. De rest herken ik niet ik werd namelijk te vroeg ongesteld en kwam door bepaalde vormen en substanties en later huisarts en test erachter dat ik zwanger was geweest.
Ik heb helaas ook de verkoudheid te pakken waardoor ik de symptomen lastig vind is het wel wat of niet.

Hoi Gebruikertjes,
Bij mij zit er geen regelmaat in de onregelmatigheden ;-) tot juli was mij cyclus 28dagen. 
Momenteel 5 dagen overtijd. Woensdag 25/9 was mijn NOD.
Heel erg misselijk, vannacht zelfs moeten overgeven maar de testen blijven negatief :-/.
Vrees dat ik eerder een buikgriep te pakken heb dan een zwangerschap... + idd ook snipverkouden. Verstopte neus. Zure oprispingen en verkleurde tepelhoven

Effective kort berichtje. Ook ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden, dus ik ga door naar de volgende ronde.

Succes aan diegene die wachten

Even een korte update.. Ik mag helaas na een positieve test ook weer opnieuw starten.. na 9 weken voor de tweede keer geen kloppend hartje meer en weer van voor af aan beginnen..?

Terug
Bovenaan