NOD september 2019

Hey dames
Ik heb perongeluk  een andere topic van september aangemaakt dit omdat ik deze dus niet kon vinden  en knufje mij erop wees dat er dus al een topic was.
Ik meld me hier dus ook.
Ik ga uit van mijn vorige cyclus en start  deze ronde ook weer mer ovulatie  testen  dus misschien verandert mijn nod dus nog  maar op dit moment  houd ik hem op 6 september.
NOD 6 september - NicolleB - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
–NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje

Hallo dames,
Ik sluit mij graag bij jullie aan. 21 Januari is mijn zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam. Sinds Maart heb ik weer een regelmatige cyclus. 
Ik ben 26 jaar, ronde 6, eerste kindje.
Mijn NOD ligt rond 1 September. 

Zwindo Ik ben 12 juni gestopt met de pil en had drie dagen daarna mijn ontrekkingsbloeding. Daarna eigenlijk direct een cyclus van 28 dagen gehad en afgelopen week een cylus van 29 dagen. Dus regelmatig. Ben heel blij dat ik dat heb want lees inderdaad ook andere verhalen dat sommige er heel lang op moeten wachten.
Ik wil zelf al heel lang kindjes. Mijn vriend wilde eerst een eigen huisje zodat het een stabiele situatie is. Wat natuurlijk meer dan logisch is. Maar mijn wens om moeder te worden is echt zo groot, zo lang al dat ik niet eens meer weet wanneer dat begon. Ik heb ook heel lang opgepast op veel kindjes. Ik ervaar niet perse heel veel druk maar wil gewoon dat het lukt en dat je niet lang in onzekerheid hoeft te zitten. Bij ons in de vriendengroep komt het langzamerhand op gang met kindjes. Een stel heeft hun 2e kindje net gehad en het andere stel een kindje van bijna een jaar. De rest van de vrienden nog niet. 
Laten we hopen dat het voor ons allemaal zo snel mogelijk gaat lukken!
Ik heb gisteren toch besloten om ovulatietesten te halen omdat ik las dat er heel veel stellen wel regelmatig vrijen maar alsnog niet raak is omdat ze het niet op exact het goede moment doen. En met de ovulatietest er 77% meer stellen zwanger worden. Dat vind ik een behoorlijk verschil. 

NOD 1 september - Gebruiker10156226 - 26 jaar - ronde 6 - 1e kindje
NOD 6 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje

Gebruiker10156226 Jeetje wat heftig van je miskraam. Wel fijn dat je cyclus weer regelmatig is! Hopen dat dit een hele mooie maand gaat worden :)

Ik sluit me ook weer aan.
Nod 2 september - evyh- 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje

Hoi allemaal,
Ik weet niet zeker of ik al mee mag doen, want ik stop pas net met anticonceptie (nuvaring) en kan dus alleen mijn NOD berekenen voor de ideale situatie. Ik heb 'm niet superlang gebruikt en niet zo lang geleden ook even gestopt en toen was mn menstruatie er wel 'optijd', maar ik weet nu niet zeker of dat ook zo is en hoelang mijn cyclus zal zijn. Ik voeg mezelf gewoon toe in het rijtje, jullie mogen mij eruit halen als ik toch eerst een beter beeld moet hebben van m'n cyclus ;) Spannend hoor, succes allemaal weer!
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 22 september - FiLo - 28 jaar - 1e ronde - 1e kindje

Gebruiker10156226 allereerst wil ik zeggen wat verschrikkelijk dat je een miskraam hebt gehad. Ik lees dat je een paar maanden erna weer een regelmatige cyclus had. Had je lichaam de tijd nodig om te herstellen? En in je cyclus nu anders? Ik heb zelf in maart een miskraam gehad en bij mij heeft het heel lang geduurd voor het op gang kwam en ik heb nu een cyclus van 38 dagen ipv 28. Daardoor ergens ook een beetje een deuk in het vertrouwen van mn lichaam opgelopen. 
Maja wat leuk dat er bij jullie nu vrienden een beetje in dezelfde fase zitten. Zoals ik al zei is binnen de vriendenkring van mijn man het grootste deel al aan een 2e soms zelfs 3e. In mijn vriendenkring ben ik juist een van de eerste. Er zijn wel mensen om mij heen nichtjes en noem het maar even fb-vrienden die allemaal kindjes krijgen. Ik merk wel dat ik door de miskraam er soms wel wat moeite mee heb om dat dan allemaal te zien. En denk dat daar ook een beetje die druk vandaan komt, uit een lichte vorm van jaloezie waarom zij wel. Niet dat je het hen niet gund natuurlijk ben heel blij voor mensen dat het zo snel lukt. Zoals je het zelf ook zegt je wilt het gewoon zo graag, dus ergens toch ook een soort van ongeduld. Terwijl ik van nature best een geduldig persoon ben. Alleen in dit geval dan niet.
Heb je al eerder met ovulatietesten gewerkt of doe je het deze ronde voor het eerst? Welk merk heb je gekocht? Ik ga zelf ook weer met ovulatietesten werken deze ronde en heb ook concieve plus in huis gehaald om te proberen. Las dat sommige hier best goede ervaringen mee hebben dus ben benieuwd of het deze ronde dan raak mag zijn??

Terug
Bovenaan