NOD september 2019

Zo, ik heb een tijdje niet meegelezen om er hopelijk iets minder mee bezig te zijn (niet gelukt natuurlijk ;-)) maar, momoftwoboys en zonnebloem 90 wat ontzettend balen voor jullie. Veel sterkte; zal zwaar zijn! 
Ik heb precies hetzelfde Marr, morgen is mijn NOD en gisterochtend heb ik zwaar negatief getest... Ik heb er weinig hoop maar in maar een wonder is natuurlijk altijd welkom, pff... 
En mystery, spannend! Een heel licht streepje? Van het weekend weer! Ik duim voor je!

Hallo allemaal :)
Kimsterr en Marr, herken het. Ik ben momenteel 2dagen over tijd. Woensdag was mijn NOD. Tot nu toe nog geen menstruatie en absoluut ook geen zeurend gevoel in de onderbuik. Iets wat ik vorige week wel 2 dagen had. Mijn test van gisteren was negatief... Vorige cyclus was ik ook 5 dagen over tijd. :-/ dus heb ik hier een dubbel gevoel bij. Waarschijnlijk zal het wel weer niets zijn.

Dames ik had dinsdag mijn nod maar nog steeds niet ongesteld geworden alle testen zijn negatief! voordat ik ongesteld moest worden af en toe buikkrampen maar nu voel ik niks? 

Wat onzettend frustrerend Liefje! Weet je wel wanneer je eisprong is geweest?
Ik ben enorm zenuwachtig, ik wil dat m'n menstruatie morgen niet doorbreekt.. Haha maar we gaan maar uit van het ergste. Spannend! 

Hi,
Ik heb een vraag. Ik heb PCOS en gebruik letrozol. Maandag 9 sep was mijn ei 20 mm en bij controle donderdagochtend (08:10 uur) was hij weg. Mijn eisprong was dus woensdag of donderdagochtend.
Volgens mijn berekening had ik gisteren of uiterlijk vandaag mijn NOD. Ik heb gisteren en  vanochtend een test gedaan maar beiden negatief. Maar, ik ben nog steeds niet ongesteld.
Weet iemand of PCOS, letrozol of iets anders invloed kan hebben op de zwangerschapstest?

Kimsterr ,

uit gaan van het slechtste zodat we geen teleurstelling voelen maar dat betekend niet er geen hoop is! Het komt goed hopelijk ben je zwanger hihi! Je heb je best gedaan spannend! Volgens de app doe ik volg rond 10/11 september maar als ik een late cyclus heb en nier zwanger ben dan waarschijnlijk paar dagen later! 

Hoi Kimsterr,
Volgens de ovulatie testen zou ik mijn piek gehad hebben tussen 10 en 11 september. 
Ik heb wel nog nooit een knal test gehad maar dat zijn de enige dagen waarop ik toch een dunlijntje met dezelfde kleur als de controlestreep heb kunnen waarnemen. 
+ idd we gaan sowieso weer uit van het slechtste. Ik heb voortdurend maandverband of tampons bij voor als het er toch zou doorkomen... 
Hopelijk heb jij ondertussen wel een positieve test in handen ! :) 

Hey ladies,
voor mij is het wel afgelopen maar
toch even een update;
woensdag hcg 15, volgende dag zwaar beginnen bloeden.
vrijdag hcg 39, nog steeds evenveel
bloed (zelfs mijn bed was onder bloed!)
vrijdagavond naar gyn, geen innesteling te zien, dus 90% op bbz.
maandag moet ik terug bloed prikken om dit officieel te bevestigen maar ik weet al genoeg. Net getest met kv en de testen worden knaltesten. Ik zit dus weer met een embryo op een onbekende locatie... ik heb al gezegd dat ik geen methotrexaat spuit wil en hij zei vanad dat ze het visueel kunnen lokaliseren dat ze een kijkoperatie zullen doen en eventueel eileider wegnemen als daar een afwijking is.
ik geef een beetje op momenteel. Ik ben zoo teleurgesteld in mijn lichaam.
2 bbz na elkaar pffff

Terug
Bovenaan