NOD september 2019

Hoi Momoftwoboys,
Zo erg  voor jullie ! Heel veel sterkte meid! 
Dikke knuffel en veel moed ! Xx
De hoop niet opgeven hé, bij een vriendin van mij werd op haar 15de een eileider weggenomen en ze is momenteel in verwachting van haar derde.

@momoftwoboys aah jeetje wat heftig. En dan mogen beter gaan kijken naar je eileiders want 2x achter elkaar is geen toeval lijkt me. Ik hoop dat je snel wordt geholpen en de juiste behandeling krijgt. En dat je niet teveel pijn hebt want ik weet hoe pijnlijk het kan zijn. Heel veel sterkte! 

Momoftwoboys Ik zit met schrik je bericht te lezen. Hoe kan nou weer 2x achter elkaar precies zo. Wat een kak nieuws. Leef heel veel met je mee. Hoop dat zo snel voor je voorbij is. Weet er even geen woorden voor. 

momoftwoboys shit dat is echt heel vervelend, heel veel sterkte en succes!
Ik heb vandaag mijn NOD en ben gewoon een beetje zenuwachtig merk ik, een week na mijn eisprong heb ik wat buikpijn onderin mijn buik gehad en iets misselijk 1 dag ofzo en daarna af en toe een kramp in mn buik.
Maar verder boel ik echt niks, gisteren avond had ik ineens kotsneigingen en verder voel ik niks, ik heb niet het gevoel dat het raak is maar het voelt ook niet alsof ik ongesteld moet worden dus ben een beetje in de war we gaan het zien vandaag

Hoi gebruiker 10158552,
Spannend voor je ! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
Mijn NOD was woensdag 25/9.(als ik de ovulatietesten volg. Volgens mijn app had het maandag al moeten zijn. Tot nu toe nog steeds niets, maar ook enkel maar negatieve testen. Ik ben het een beetje beu aan het worden. Vorige cyclus ook 5 dagen overtijd en nadien een hele hevige menstruatie gehad, die ook nog eens vele langer duurde. 

Liefje Helaas herkenbaar. Bij mij vrijdag eindelijk doorgebroken. Negatief testen is ook niks. Laat dan maar komen. 

Gebruiker Spannend!! Gooi je er nog een test tegenaan?

Zonnebloem en liefje ah dat is ook balen:(
Ik weet nog niet of ik ga testen , ik had vroeger altijd een onregelmatige cyclus dus lang de pil geslikt, tot ik ongepland zwanger werd door de pil heen een miskraam kreeg en toen gestopt ben met de pil.
Alles klopt twlkens en alle dingen die ik met pil had in de aanloop van de menstruatie, het afscheiding verliezen rond dat de eisprong zou moeten zijn komt allemaal overeen dus in dat opzicht ben ik er van overtuigd dat mijn cyclus regelmatig is bij mij maar er leeft ook n beetje angst dat mn lichaam naar mate ik langer gestopt ben weer onregelmatig gaat worden dus denk dat ik wacht en woensdag ben ik vrij en dan als er niks door breekt woensdag test dan kan ik wat er ook gebeurd het die dag voor mezelf verwerken
Op dit moment kan ik ff  geen touw vast knopen aan mn lijf. De nieuwe pil blijkt nooit aan te zijn geslagen dus weet ook niet of ik al genoeg ontpilt  ben of dat dat ook nog niet helemaal is beetje ingewikkeld allemaal

Momof2boys, wat een vette pech! Heel naar!
Helaas, bij mij is mijn menstruatie doorgebroken vanochtend. Was geen verrassing met de negatieve test op voorhand. We gaan de 5e ronde in, NOD 27 oktober, dus heb me gemeld bij de volgende groep. Succes voor de dames die nog in spanning zitten! 

Terug
Bovenaan