NOD september 2019

Damesdames dames!!!
Ik laat mijn zw testen altijd liggen voor savonds als de man thuis komt. Dus ookd eze van vanochtend. Nooit zie ik dan alsnog een streepje. Nu wilde ik gaan douchen en zag opeens een heeeeeel licht streepje. Ik weet dat het een indroog streep kan zijn.. Maar vanmorgen twijfelde ik al een beetje of er nu een heel licht streepje te zien was. 
Hoe voeg ik de foto toe?! 

@jongevrouw   via www.mupload.nl 
En dan een bestand kiezen en dan upload. En dan moet je de onderste link kopiëren die van directe link naar afbeelding. En dan op deze site moet hier boven dit tekstvak. Op link toevoegen klikken ( is dat plaatje 2 links van het afbeelding plaatje, middelste plaatje dus van onderste rij) 
Omg hoop dat je het snapt ben zo benieuwd naar je foto!! 
@.En super dat je een positieve ovulatietest hebt gevonden nu begint het grote wachten hahah. 

Jaa zie hem. Die van mij van Kruidvat is ook zo licht. Alleen bij mij is het een recht streepje bij jouw zie ik Wat een bolling erin zitten? Een zwangere buik lijkt het wel haha. Maar ook overmorgen maar weer testen. We zitten in zelfde schuitje ?

@kkkk pffd gelukkig ben ik deze keer niet gek aan het worden hahaha. Normaal zie ik een streepje en mijn vriend kijkt me aan alsof ik echt hallucineer.
Hahaha ja scheef is ie.. Nog nooit gezien zoiets.. Probeer natuurlijk te denken ah zal dus wel een foutje in de test zijn maar stiekem heb je toch de hoop dat ie zaterdag dus echt positief is.. Echt mega spannend dit. Wanneer was jouw nod nog es? 

Mijn nod was vandaag. Dus daarom ook gek dat mijn streepje nog onzichtbaar bijna is. Dus ga er zelf maar vanuit dat het niet raak is. Jouw nod weet je niet toch? 

Ik had vorige maand opeens ook zo'n vaag streepje. We zaten toen in ronde 12 en had dus al meerdere testen gedaan maar nog nooit had ik zo'n streepje gehad. Helaas bleef het streepje zo vaag en na dag 5 van voorbij mijn NOD werd ik toch nog ongesteld. Ikzelf denk nu dat ik een hele vroege miskraam toen heb gehad maar dat ik wel heel eventjes zwanger was. 4 dagen bleef ik die vage  streepjes nog houden en toen waren testen weer omo wit...
Ik hoop voor jullie dat jullie streepjes duidelijker worden!

Terug
Bovenaan